Merhaba arkadaÅŸlar
Sorum şu sandık görevlisiyim ama ufak bir işim çıktığından dolayı sandığa görevli olarak gitmek istemiyorum fakat oy kullanmak istiyorum bunu nasıl yapabilirim? Cezası ne olur?
Sandık görevlisi olup sandığa gitmemek
27
●3.590
- 15-04-2017, 22:41:07şimdi baktım netten bende bilmiyordum öğrenmiş olduk ciddi cezası varmış hocam
http://www.ekonobil.com/is-dunyasi/s...ev-ve-ucretler - 15-04-2017, 22:50:50Üstad, oyunu da kullan sandık başında da dur....
Cezasından değil, vebalinden korkalım.
- 15-04-2017, 22:51:37görevliyim derken. sandık başkanıysanız cezası var. yok parti görevlisiyseniz cezası yok. zaten partiler yedekte görevlendiriyor eğer orada yedek varsa. oyunuzu da normalde nerede oy kullanıyorsanız orada gidip kullanabilirsiniz...
- 15-04-2017, 23:16:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.peki memur üye?siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:16:06 -->-> Daha önceki mesaj 23:15:04 --
peki memur üye için bilginiz var mı hocam?siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 15-04-2017, 23:16:24memurum gelmemişti benim.sıkıntı olmuyor ama kişiye ceza gidiyor mu bilmiyorum ama ben daha ceza alan kimseyi duymadım.SMH_Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında oy kullanmamanın bile cezası var. ancak uygulanmıyor. yalnız şunu biliyorum. sandıktaki görevli gelmezse yerine başkasını koyuyor kurul. herhangi bir sıkıntı olmuyor... - 15-04-2017, 23:20:38Çalınacak oylar?Santra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-04-2017, 23:29:23Üyeliği durdurulduTam olarak neresini anlamadın?Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle