memurum gelmemişti benim.sıkıntı olmuyor ama kişiye ceza gidiyor mu bilmiyorum ama ben daha ceza alan kimseyi duymadım.
Aslında oy kullanmamanın bile cezası var. ancak uygulanmıyor. yalnız şunu biliyorum. sandıktaki görevli gelmezse yerine başkasını koyuyor kurul. herhangi bir sıkıntı olmuyor...