görevliyim derken. sandık başkanıysanız cezası var. yok parti görevlisiyseniz cezası yok. zaten partiler yedekte görevlendiriyor eğer orada yedek varsa. oyunuzu da normalde nerede oy kullanıyorsanız orada gidip kullanabilirsiniz...