• 15-04-2017, 23:30:35
    #10
    Ufak bir iş demişsiniz?
    Bu referandumun ne kadar önemli olduğunun bilincindesiniz değil mi?
  • 15-04-2017, 23:33:28
    #11
    Santra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak neresini anlamadın?
    yarın 3. kez sandık başkanlığı yapacağım. tecrübelerime rağmen nasıl oy çalınabileceğini hala anlamış değilim. bir anlatır mısınız bu oylar bütün bu önlemlere rağmen nasıl çalınacak? çalınıyor???
  • 15-04-2017, 23:37:49
    #12
    Santra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak neresini anlamadın?
    Nasıl çalınıyormuş, tecrübelisin sanırım; aydınlat bizi.
  • 15-04-2017, 23:39:29
    #13
    Üyeliği durduruldu
    siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarın 3. kez sandık başkanlığı yapacağım. tecrübelerime rağmen nasıl oy çalınabileceğini hala anlamış değilim. bir anlatır mısınız bu oylar bütün bu önlemlere rağmen nasıl çalınacak? çalınıyor???
    Konu sahibi gibi görevinin başında olmak istemeyen arkadaşlar olursa çalınır. Bundan önce çalınanlar da yeterli önlemler alınmadığı için çalınmıştır diyorum. Ben şimdi 2014 yerel seçimlerindeki elektrik kesintilerinden başlayıp yayınlanan listelerden konuyu bağlarım ama görüş farklılığımız var, anlaşabileceğimizi sanmıyorum ve tartışmak da istemiyorum.

    Yalnızca iktidar partisi ve savunduğu görüşle ilgili bir durum değil bu. 7 Haziran seçimlerinde bazı doğu bölgelerinde de HDP için oylar çalındı. Bazı köylerin sonuçlarını inceledim, fire vermeden atıyorum 390 seçmen varsa 390'da 390 HDP'ye çıktığını bizzat sonuçlardan gördüm. Böyle bir şey olabilir mi? Tarafsızca söylüyorum inanın.
  • 15-04-2017, 23:44:28
    #14
    Santra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sahibi gibi görevinin başında olmak istemeyen arkadaşlar olursa çalınır. Bundan önce çalınanlar da yeterli önlemler alınmadığı için çalınmıştır diyorum. Ben şimdi 2014 yerel seçimlerindeki elektrik kesintilerinden başlayıp yayınlanan listelerden konuyu bağlarım ama görüş farklılığımız var, anlaşabileceğimizi sanmıyorum ve tartışmak da istemiyorum.

    Yalnızca iktidar partisi ve savunduğu görüşle ilgili bir durum değil bu. 7 Haziran seçimlerinde bazı doğu bölgelerinde de HDP için oylar çalındı. Bazı köylerin sonuçlarını inceledim, fire vermeden atıyorum 390 seçmen varsa 390'da 390 HDP'ye çıktığını bizzat sonuçlardan gördüm. Böyle bir şey olabilir mi? Tarafsızca söylüyorum inanın.
    hocam sandıkta mutlaka farklı görüşte insanlar oluyor. Ayrıca en az 4 kişiden oluşmadan sandık kurulu kurulamıyor. Dedikleriniz doğru ve maalesef köy ortamlarında ya da hdp gibi tehdit yoluyla oy çalınmakta ancak böyle bir ortamda silahlı korumayla korunabilir diye düşünüyorum.

    Ama gidipte iktidar oy çalıyor diyenlerin ya durumu bilmediğini ya da bilerek olayı çarpıttığını düşünüyorum. bu sistemde hele büyük şehirlerde oy çalmak mümkün değil. çünkü sistem o kadar iyi kurgulanmış ki istediğiniz her an kontrol edebiliyorsunuz...
  • 15-04-2017, 23:44:14
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Santra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sahibi gibi görevinin başında olmak istemeyen arkadaşlar olursa çalınır. Bundan önce çalınanlar da yeterli önlemler alınmadığı için çalınmıştır diyorum. Ben şimdi 2014 yerel seçimlerindeki elektrik kesintilerinden başlayıp yayınlanan listelerden konuyu bağlarım ama görüş farklılığımız var, anlaşabileceğimizi sanmıyorum ve tartışmak da istemiyorum.

    Yalnızca iktidar partisi ve savunduğu görüşle ilgili bir durum değil bu. 7 Haziran seçimlerinde bazı doğu bölgelerinde de HDP için oylar çalındı. Bazı köylerin sonuçlarını inceledim, fire vermeden atıyorum 390 seçmen varsa 390'da 390 HDP'ye çıktığını bizzat sonuçlardan gördüm. Böyle bir şey olabilir mi? Tarafsızca söylüyorum inanın.
    Emin olun ve rahat olun olur. Bunun içinde oy çalmaya gerek yok.
  • 16-04-2017, 00:05:51
    #16
    Eskiden çalınıyordu doğrudur. Artık sistem gelişti ıslak imzayı oy ve ötesine atıyor millet. Her parti kendi sistemlerini oluşturup orada karşılaştırma yapıyor. Ysk yanlış giremez bilgi olarak tabi adam gelmemiş birine imza atar oradan atar oyunu anca böyle olur.

    Tabi her sandık başında geçen sene bende olmuştum sandık görevlisi. 1 akp 1 Chp 1 gönüllü vardı. 3 kişi + 4 partinin kişisi 7-8 kişi çalınması imkansız oluyor tabi ben güzel ilçede yaptım. Mesela esenyurt gibi yerlerde gönüllü lazım.

    Şunuda bırakim buraya işi olmayan kimsenin olmaz yapsın



    https://twitter.com/OyveOtesi/status/853293893038768128



    Oy ve ötesi google play ios indirip ıslak imza kapıyı asacaklar oradan uygulamadan resim yolu ile çekip sistemlerini yollayın sıkıntı olmasın sonra. Hayırlısı artık.
  • 16-04-2017, 00:40:12
    #17
    Yazdığınız cevaplar için teşekkür ederim,
    Ayrıyetten yarının ne kadar önemli olduğunun zaten bilincindeyim, oy kullanmayacağım demedim zaten sadece bir soru sordum.
    Yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim.
    Herkese hayırlı geceler.
  • 16-04-2017, 01:24:22
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Şuraya bırakayım bir ara izlersiniz.

    https://www.r10.net/showthread.php?p=...post1072388285