Ufak bir iş demişsiniz?
Bu referandumun ne kadar önemli olduğunun bilincindesiniz değil mi?
Sandık görevlisi olup sandığa gitmemek
27
●3.590
- 15-04-2017, 23:33:28yarın 3. kez sandık başkanlığı yapacağım. tecrübelerime rağmen nasıl oy çalınabileceğini hala anlamış değilim. bir anlatır mısınız bu oylar bütün bu önlemlere rağmen nasıl çalınacak? çalınıyor???Santra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-04-2017, 23:37:49Nasıl çalınıyormuş, tecrübelisin sanırım; aydınlat bizi.Santra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-04-2017, 23:39:29Üyeliği durdurulduKonu sahibi gibi görevinin başında olmak istemeyen arkadaşlar olursa çalınır. Bundan önce çalınanlar da yeterli önlemler alınmadığı için çalınmıştır diyorum. Ben şimdi 2014 yerel seçimlerindeki elektrik kesintilerinden başlayıp yayınlanan listelerden konuyu bağlarım ama görüş farklılığımız var, anlaşabileceğimizi sanmıyorum ve tartışmak da istemiyorum.siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yalnızca iktidar partisi ve savunduğu görüşle ilgili bir durum değil bu. 7 Haziran seçimlerinde bazı doğu bölgelerinde de HDP için oylar çalındı. Bazı köylerin sonuçlarını inceledim, fire vermeden atıyorum 390 seçmen varsa 390'da 390 HDP'ye çıktığını bizzat sonuçlardan gördüm. Böyle bir şey olabilir mi? Tarafsızca söylüyorum inanın. - 15-04-2017, 23:44:28hocam sandıkta mutlaka farklı görüşte insanlar oluyor. Ayrıca en az 4 kişiden oluşmadan sandık kurulu kurulamıyor. Dedikleriniz doğru ve maalesef köy ortamlarında ya da hdp gibi tehdit yoluyla oy çalınmakta ancak böyle bir ortamda silahlı korumayla korunabilir diye düşünüyorum.Santra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama gidipte iktidar oy çalıyor diyenlerin ya durumu bilmediğini ya da bilerek olayı çarpıttığını düşünüyorum. bu sistemde hele büyük şehirlerde oy çalmak mümkün değil. çünkü sistem o kadar iyi kurgulanmış ki istediğiniz her an kontrol edebiliyorsunuz... - 15-04-2017, 23:44:14Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Emin olun ve rahat olun olur. Bunun içinde oy çalmaya gerek yok.Santra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-04-2017, 00:05:51Eskiden çalınıyordu doğrudur. Artık sistem gelişti ıslak imzayı oy ve ötesine atıyor millet. Her parti kendi sistemlerini oluşturup orada karşılaştırma yapıyor. Ysk yanlış giremez bilgi olarak tabi adam gelmemiş birine imza atar oradan atar oyunu anca böyle olur.
Tabi her sandık başında geçen sene bende olmuştum sandık görevlisi. 1 akp 1 Chp 1 gönüllü vardı. 3 kişi + 4 partinin kişisi 7-8 kişi çalınması imkansız oluyor tabi ben güzel ilçede yaptım. Mesela esenyurt gibi yerlerde gönüllü lazım.
Şunuda bırakim buraya işi olmayan kimsenin olmaz yapsın
https://twitter.com/OyveOtesi/status/853293893038768128
Oy ve ötesi google play ios indirip ıslak imza kapıyı asacaklar oradan uygulamadan resim yolu ile çekip sistemlerini yollayın sıkıntı olmasın sonra. Hayırlısı artık. - 16-04-2017, 01:24:22Üyeliği durduruldu