Yazdığınız cevaplar için teşekkür ederim,
Ayrıyetten yarının ne kadar önemli olduğunun zaten bilincindeyim, oy kullanmayacağım demedim zaten sadece bir soru sordum.
Yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim.
Herkese hayırlı geceler.