Santra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sahibi gibi görevinin başında olmak istemeyen arkadaşlar olursa çalınır. Bundan önce çalınanlar da yeterli önlemler alınmadığı için çalınmıştır diyorum. Ben şimdi 2014 yerel seçimlerindeki elektrik kesintilerinden başlayıp yayınlanan listelerden konuyu bağlarım ama görüş farklılığımız var, anlaşabileceğimizi sanmıyorum ve tartışmak da istemiyorum.

Yalnızca iktidar partisi ve savunduğu görüşle ilgili bir durum değil bu. 7 Haziran seçimlerinde bazı doğu bölgelerinde de HDP için oylar çalındı. Bazı köylerin sonuçlarını inceledim, fire vermeden atıyorum 390 seçmen varsa 390'da 390 HDP'ye çıktığını bizzat sonuçlardan gördüm. Böyle bir şey olabilir mi? Tarafsızca söylüyorum inanın.
Emin olun ve rahat olun olur. Bunun içinde oy çalmaya gerek yok.