Eskiden çalınıyordu doğrudur. Artık sistem gelişti ıslak imzayı oy ve ötesine atıyor millet. Her parti kendi sistemlerini oluşturup orada karşılaştırma yapıyor. Ysk yanlış giremez bilgi olarak tabi adam gelmemiş birine imza atar oradan atar oyunu anca böyle olur.
Tabi her sandık başında geçen sene bende olmuştum sandık görevlisi. 1 akp 1 Chp 1 gönüllü vardı. 3 kişi + 4 partinin kişisi 7-8 kişi çalınması imkansız oluyor tabi ben güzel ilçede yaptım. Mesela esenyurt gibi yerlerde gönüllü lazım.
Şunuda bırakim buraya işi olmayan kimsenin olmaz yapsın
https://twitter.com/OyveOtesi/status/853293893038768128
Oy ve ötesi google play ios indirip ıslak imza kapıyı asacaklar oradan uygulamadan resim yolu ile çekip sistemlerini yollayın sıkıntı olmasın sonra. Hayırlısı artık.