Konu
Sandık görevlisi olup sandığa gitmemek
15-04-2017, 22:30:02
#1
enesalp
Merhaba arkadaşlar
Sorum şu sandık görevlisiyim ama ufak bir işim çıktığından dolayı sandığa görevli olarak gitmek istemiyorum fakat oy kullanmak istiyorum bunu nasıl yapabilirim? Cezası ne olur?