Merhaba arkadaşlar
Sorum şu sandık görevlisiyim ama ufak bir işim çıktığından dolayı sandığa görevli olarak gitmek istemiyorum fakat oy kullanmak istiyorum bunu nasıl yapabilirim? Cezası ne olur?