Anket İsim Oylaması
Toplam Katılımcı Sayısı: 157
İsim Oylaması
Yağız
%19,11 (30 Oy)
Kürşad
%19,11 (30 Oy)
Alptekin
%17,83 (28 Oy)
Göktuğ
%21,02 (33 Oy)
Batu
%22,93 (36 Oy)
  • 29-03-2017, 07:36:57
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Allah analı babalı büyütsün inşallah. Alptekin güzel isim.
  • 29-03-2017, 07:40:21
    #29
    Yağız koy bence allah anali babali buyutsun bizimkininde son haftalari 3 nisan gibi gelir ben doruk ege koyacam

    SM-N7500Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 29-03-2017, 07:49:35
    #30
    Hayirli Olsun, Allah anali babali buyutsun.
  • 29-03-2017, 08:44:10
    #31
    Alper
  • 29-03-2017, 09:37:39
    #32
    roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yağız ve göktuğ bence güzel isimler, hocam isim verirken çocuğun gireceği arkadaş ortamlarını düşünerek verin derim isimlerin insanlar üzerinde çok etkileri var
    Aynen Teşekkürler

    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankete görede Göktuğ güzel bir isim diye düşünüyorum onu oyladım
    Teşekkürler

    Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alperen güzel isim.

    Allah analı babalı büyütsün. Allah bahtını açık etsin.
    Allah razı olsun.

    teknomag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yağız ismi gayet güzel duruyor. Allah analı babalı büyütsün inşallah hocam.



    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:08:52 -->-> Daha önceki mesaj 23:07:36 --



    Bakalım 10 yıla bizler kalacak mıyız
    En çok kafama Yatan isimlerden birisi Yağız Allah razı olsun
    bakın ben 10 yıl öncede burdaymışım Allah ömür verirse yine burada oluruz.
    Swag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alperen
    Batuhan
    Ertuğrul
    Hakan
    Kaan
    Teşekkürler Ertuğrul olabilir aslında ama çok sık kullanılıyor 5-10 yıl sonra heryer Ertuğrul kaynayacak

    KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayaz benim aslanımın ismi olacak abisi nasıl ki üniversite de bana Mercan reis dediler oğluma da Ayaz reis diyecekler Benim tavsiyem Atilla yada Alparslan.Birde Kürşat mı yoksa Kürşad mı doğru yazılış şekli kafam karıştı.Her iki şekliyle de kullanımı mevcut oysa ki.
    Asıl yazılışı Kürşad 80 ihtilalinden sonra yapılan imla kuralları düzenlemesiyle Kürşat olmuş İsmimizi bile değiştirmiş herifler

    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu dışı ama bir kaç cümle yazıcam.

    Allah herkesin çocuğunu Analı babalı yetiştirmeyi nasip etsin İnşallah.Yaşlarınız cok geçmeden evlenin ve çoluk çocuk sahibi olun durumu iyi olan arkadaşlar.

    Şimdi Millet 1 çocuktan fazla istemiyor ama Nüfusumuz için bence en az 3-4 çocuk olmalı diye düşünüyorum.Şimdi dicek bazı arkadaşlar bu hayat şartlarında nasıl 3-4 çocuğa baksın diye sizde haklısınız öyle diyecekler ama Nüfusumuzuda düşünmek zorundayız..
    Allah razı olsun ülke nufusundan ziyade kendi geleceğimizide düşünüyorsak minumum iki çocuk olmalı bence 3 gün sonra ne olacağımızı bilmiyoruz evlatlarımızın eline düşücez.

    Abraxas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    soyisim ne hocam ona onun uzerinden yola cikalim
    Soyisimi burada paylaşmak istemiyorum zaten soyisme yakın birşeyler bulma ihtimali çok çok düşük teşekkürler.

    batuhan4040 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Batuhan tabiki de hocam
    Eyvallah kardeşim

    lancewood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temmuz koyun adını bence
    İleride dalga geçilmeye müsait ama yinede teşekkürler

    HAZARFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam önerdiğimiz isim oğlunuza koyulursa trade verecek misiniz?
    Şaka bir yana Allah uzun ömürler versin.
    Atahan veya Tanrıdağ isimleri bence güzel. Size değişik gelebilir. Anlamları güzel isimler.
    Atahan olabilir belki ama Tanrıdağ bir faniye yakışacak isim değil.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:37:39 -->-> Daha önceki mesaj 09:32:29 --

    DCNMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah analı babalı büyütsün inşallah. Alptekin güzel isim.
    Allah razı olsun Teşekkürler

    exc3Lanc3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yağız koy bence allah anali babali buyutsun bizimkininde son haftalari 3 nisan gibi gelir ben doruk ege koyacam


    SM-N7500Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Allah analı babalı büyütsün sağsalim kavuşmayı nasip etsin.

    Tuncay1551 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayirli Olsun, Allah anali babali buyutsun.
    Allah razı olsun
    frktncdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alper
    Eyvallah
  • 29-03-2017, 09:44:27
    #33
    Seçenekler arasından oyumu kullandım. Lakin;
    Çocuğumuza koyulan isim çok önemlidir, ana baba bundan mesuldur. Tabii ki seçenekler kötü değil ama kuranda geçen, anlamı güzel olan bir isimde düşünebilirsiniz.
  • 29-03-2017, 10:14:37
    #34
    rabbim erkek nasip etseydi bana göktuğ koyacaktım. şükürler olsun sağlıklı sıhhatli bir kızım oldu.
    ama erkek nasip ederse göktuğ koyucam inşallah. anlamı derın bence.
  • 29-03-2017, 10:56:57
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Mustafa Kemal olsun.
  • 29-03-2017, 12:08:06
    #36
    r10 tekrar bir database hatası vermezse kardeşimiz 10-15 yıl sonra bu konuyu görecek ve eminim ki çok duygulanacak. Doğacak olan kardeşimizden tek ricam bu konuya denk gelirse bana mesaj atsın. Umarım dünya dana güzel bir yer olur.