roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yağız ve göktuğ bence güzel isimler, hocam isim verirken çocuğun gireceği arkadaş ortamlarını düşünerek verin derim isimlerin insanlar üzerinde çok etkileri var
Aynen Teşekkürler

Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ankete görede Göktuğ güzel bir isim diye düşünüyorum onu oyladım
Teşekkürler

Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alperen güzel isim.

Allah analı babalı büyütsün. Allah bahtını açık etsin.
Allah razı olsun.

teknomag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yağız ismi gayet güzel duruyor. Allah analı babalı büyütsün inşallah hocam.



--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:08:52 -->-> Daha önceki mesaj 23:07:36 --



Bakalım 10 yıla bizler kalacak mıyız
En çok kafama Yatan isimlerden birisi Yağız Allah razı olsun
bakın ben 10 yıl öncede burdaymışım Allah ömür verirse yine burada oluruz.
Swag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alperen
Batuhan
Ertuğrul
Hakan
Kaan
Teşekkürler Ertuğrul olabilir aslında ama çok sık kullanılıyor 5-10 yıl sonra heryer Ertuğrul kaynayacak

KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayaz benim aslanımın ismi olacak abisi nasıl ki üniversite de bana Mercan reis dediler oğluma da Ayaz reis diyecekler Benim tavsiyem Atilla yada Alparslan.Birde Kürşat mı yoksa Kürşad mı doğru yazılış şekli kafam karıştı.Her iki şekliyle de kullanımı mevcut oysa ki.
Asıl yazılışı Kürşad 80 ihtilalinden sonra yapılan imla kuralları düzenlemesiyle Kürşat olmuş İsmimizi bile değiştirmiş herifler

Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu dışı ama bir kaç cümle yazıcam.

Allah herkesin çocuğunu Analı babalı yetiştirmeyi nasip etsin İnşallah.Yaşlarınız cok geçmeden evlenin ve çoluk çocuk sahibi olun durumu iyi olan arkadaşlar.

Şimdi Millet 1 çocuktan fazla istemiyor ama Nüfusumuz için bence en az 3-4 çocuk olmalı diye düşünüyorum.Şimdi dicek bazı arkadaşlar bu hayat şartlarında nasıl 3-4 çocuğa baksın diye sizde haklısınız öyle diyecekler ama Nüfusumuzuda düşünmek zorundayız..
Allah razı olsun ülke nufusundan ziyade kendi geleceğimizide düşünüyorsak minumum iki çocuk olmalı bence 3 gün sonra ne olacağımızı bilmiyoruz evlatlarımızın eline düşücez.

Abraxas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
soyisim ne hocam ona onun uzerinden yola cikalim
Soyisimi burada paylaşmak istemiyorum zaten soyisme yakın birşeyler bulma ihtimali çok çok düşük teşekkürler.

batuhan4040 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Batuhan tabiki de hocam
Eyvallah kardeşim

lancewood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Temmuz koyun adını bence
İleride dalga geçilmeye müsait ama yinede teşekkürler

HAZARFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam önerdiğimiz isim oğlunuza koyulursa trade verecek misiniz?
Şaka bir yana Allah uzun ömürler versin.
Atahan veya Tanrıdağ isimleri bence güzel. Size değişik gelebilir. Anlamları güzel isimler.
Atahan olabilir belki ama Tanrıdağ bir faniye yakışacak isim değil.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:37:39 -->-> Daha önceki mesaj 09:32:29 --

DCNMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah analı babalı büyütsün inşallah. Alptekin güzel isim.
Allah razı olsun Teşekkürler

exc3Lanc3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yağız koy bence allah anali babali buyutsun bizimkininde son haftalari 3 nisan gibi gelir ben doruk ege koyacam


SM-N7500Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Allah analı babalı büyütsün sağsalim kavuşmayı nasip etsin.

Tuncay1551 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayirli Olsun, Allah anali babali buyutsun.
Allah razı olsun
frktncdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alper
Eyvallah