Anket İsim Oylaması
Toplam Katılımcı Sayısı: 157
İsim Oylaması
Yağız
%19,11 (30 Oy)
Kürşad
%19,11 (30 Oy)
Alptekin
%17,83 (28 Oy)
Göktuğ
%21,02 (33 Oy)
Batu
%22,93 (36 Oy)
  • 28-03-2017, 22:08:36
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allah Analı babalı büyütsün dostum.

    Benim önerdiğim isimler Yunus Emre, Alperen.
  • 28-03-2017, 22:15:13
    #11
    Üyeliği durduruldu
    MEHMET FATİH ) Rabbim hayırlı evlat nasip eylesin hocam
  • 28-03-2017, 22:21:14
    #12
    Allah Analı babalı büyütsün hocam

    Benim önerim Kürşad veya Ayaz.
  • 28-03-2017, 22:31:32
    #13
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah Analı babalı büyütsün dostum.

    Benim önerdiğim isimler Yunus Emre, Alperen.
    dreamblued adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MEHMET FATİH ) Rabbim hayırlı evlat nasip eylesin hocam
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah Analı babalı büyütsün hocam

    Benim önerim Kürşad veya Ayaz.
    Sağolun arkadaşlar Ankete görede Kürşad önde gidiyor
  • 28-03-2017, 22:33:08
    #14
    Yağız ve göktuğ bence güzel isimler, hocam isim verirken çocuğun gireceği arkadaş ortamlarını düşünerek verin derim isimlerin insanlar üzerinde çok etkileri var
  • 28-03-2017, 22:36:18
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Paşa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağolun arkadaşlar Ankete görede Kürşad önde gidiyor
    Ankete görede Göktuğ güzel bir isim diye düşünüyorum onu oyladım
  • 28-03-2017, 22:55:26
    #16
    İşin garibi 10 Yıl sonra Babamın dolaştığı foruma bakayım dicek bi bakıcak isminin oylaması ne garip olur ama
  • 28-03-2017, 23:06:25
    #17
    Davay davay 🌹
    Alperen güzel isim.

    Allah analı babalı büyütsün. Allah bahtını açık etsin.
  • 28-03-2017, 23:08:52
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Yağız ismi gayet güzel duruyor. Allah analı babalı büyütsün inşallah hocam.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:08:52 -->-> Daha önceki mesaj 23:07:36 --

    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin garibi 10 Yıl sonra Babamın dolaştığı foruma bakayım dicek bi bakıcak isminin oylaması ne garip olur ama
    Bakalım 10 yıla bizler kalacak mıyız