Yağız ismi gayet güzel duruyor. Allah analı babalı büyütsün inşallah hocam.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:08:52 -->-> Daha önceki mesaj 23:07:36 --

İşin garibi 10 Yıl sonra Babamın dolaştığı foruma bakayım dicek bi bakıcak isminin oylaması

ne garip olur ama
Bakalım 10 yıla bizler kalacak mıyız