Anket İsim Oylaması
Toplam Katılımcı Sayısı: 157
İsim Oylaması
Yağız
%19,11 (30 Oy)
Kürşad
%19,11 (30 Oy)
Alptekin
%17,83 (28 Oy)
Göktuğ
%21,02 (33 Oy)
Batu
%22,93 (36 Oy)
  • 28-03-2017, 23:12:51
    #19
    Alperen
    Batuhan
    Ertuğrul
    Hakan
    Kaan
  • 29-03-2017, 00:12:41
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah Analı babalı büyütsün hocam

    Benim önerim Kürşad veya Ayaz.
    Ayaz benim aslanımın ismi olacak abisi nasıl ki üniversite de bana Mercan reis dediler oğluma da Ayaz reis diyecekler Benim tavsiyem Atilla yada Alparslan.Birde Kürşat mı yoksa Kürşad mı doğru yazılış şekli kafam karıştı.Her iki şekliyle de kullanımı mevcut oysa ki.
  • 29-03-2017, 00:31:32
    #21
    KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayaz benim aslanımın ismi olacak abisi nasıl ki üniversite de bana Mercan reis dediler oğluma da Ayaz reis diyecekler Benim tavsiyem Atilla yada Alparslan.Birde Kürşat mı yoksa Kürşad mı doğru yazılış şekli kafam karıştı.Her iki şekliyle de kullanımı mevcut oysa ki.
    Ayaz Reis Ne zaman geliyor abi ?
  • 29-03-2017, 00:41:23
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konu dışı ama bir kaç cümle yazıcam.

    Allah herkesin çocuğunu Analı babalı yetiştirmeyi nasip etsin İnşallah.Yaşlarınız cok geçmeden evlenin ve çoluk çocuk sahibi olun durumu iyi olan arkadaşlar.

    Şimdi Millet 1 çocuktan fazla istemiyor ama Nüfusumuz için bence en az 3-4 çocuk olmalı diye düşünüyorum.Şimdi dicek bazı arkadaşlar bu hayat şartlarında nasıl 3-4 çocuğa baksın diye sizde haklısınız öyle diyecekler ama Nüfusumuzuda düşünmek zorundayız..
  • 29-03-2017, 00:48:26
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayaz Reis Ne zaman geliyor abi ?
    Yengeniz uygun gördüğü zaman Yengenizin kariyer hırsı bize ağız tadı ile bir düğün bile yaptırmadı.Malesef kendisi idealist bir hukukçu olduğu için bu bizi biraz zorluyor.Lakin kendisinin prensiplerini ve ideallerini çok seviyorum.

    Her ikimizinde ajandası çok yoğun.Bu yoğunlukta dünyaya bir bebek getirmek çok bencil bir hareket gibi duruyor.Allah nasip ederse bir partinin ekonomi danışmanların dan biri olma ihtimalim var ve önümüzde ki seçimlerde Manisa yada İzmir illerinden seçilme hakkımı kullanmak gibi bir niyetim var.

    Sizlere tek tavsiyem evlilik gibi konuları geçiktirmeyin.Çünkü herşeyin bir tadı bir zamanı var.Bu arada konu sahibi arkadaşımıza Allah mutlu mesut bir yuva ve hayırlı bir evlat nasip eder inşallah.
  • 29-03-2017, 00:51:26
    #24
    soyisim ne hocam ona onun uzerinden yola cikalim
  • 29-03-2017, 00:58:25
    #25
    Batuhan tabiki de hocam
  • 29-03-2017, 02:17:35
    #26
    Temmuz koyun adını bence
  • 29-03-2017, 02:43:46
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Hocam önerdiğimiz isim oğlunuza koyulursa trade verecek misiniz?
    Şaka bir yana Allah uzun ömürler versin.
    Atahan veya Tanrıdağ isimleri bence güzel. Size değişik gelebilir. Anlamları güzel isimler.