r10 tekrar bir database hatası vermezse kardeşimiz 10-15 yıl sonra bu konuyu görecek ve eminim ki çok duygulanacak. Doğacak olan kardeşimizden tek ricam bu konuya denk gelirse bana mesaj atsın. Umarım dünya dana güzel bir yer olur.