• 19-03-2017, 01:44:22
    #10
    Üyeliği durduruldu
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne demek istediğinizi anlamadım ?
    Ben bu tarz sitelerin forumda döndüğünü ve ticaret olarak kullanıldığını biliyorum.
    Sadece T.C. CMK maddesince bunun suç olduğunu söylüyorum.
    Her suç sayılan bir durum için vatandaş olarak ihbar hakkımızı kullanmamız zorunlu diyor. Suç olduğunu bilipte ihbar etmez veya şikayet etmezsen sende suç işlersin diyede belirtiyor
    Anlamadın anlatayım.
    Diyorum ki o kameralı se x sitelerinin scriptleri r10.net de satılıyor.Yine seni ilerde bir zahmetden kurtarmak için yazıyorum.Online bahis kumarda yasak ama yine online kumar bahis scriptleri r10.net de satılıyor.
    Kimi kime şikayet ediyorsunuz.
    Malın dağıtımı R10 üzerinden yapılıyor diyorum.Bu tarz sitelerin alt yapısı ve genel hizmetleri zaten r10 da satış konusu olarak açılıyor diyorum.R10 da satışı yapılan scripti kullanan siteleri r10 da şikayet etmek tuhaf değil mi ?
  • 19-03-2017, 01:50:59
    #11
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kusuruma bakmayın ama boş işlerin peşinde koşuyorsun...
    Forumda yüzlerce kişi bu işe alt yapı hazırlıyor..İlgili siteye şikayet etsen ne olacak en az 100 avukatı vardır ve bişey çıkmaz...
    Sen KOBRA'nın dediği gibi google a arat binlerce bu işi yapan siite var...

    Hayırlı geceler
    KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamadın anlatayım.
    Diyorum ki o kameralı se x sitelerinin scriptleri r10.net de satılıyor.Yine seni ilerde bir zahmetden kurtarmak için yazıyorum.Online bahis kumarda yasak ama yine online kumar bahis scriptleri r10.net de satılıyor.
    Kimi kime şikayet ediyorsunuz.
    Malın dağıtımı R10 üzerinden yapılıyor diyorum.R10 da satışı yapılan scripti kullanan siteleri r10 da şikayet etmek tuhaf değil mi ?
    2 Soruya tek bir cevap vereceğim, ikiside aynı konu.

    1) 1000'Lerce kişinin kameralı s.x scripti satması, suçun, suç olmasından kalkmasını mı sağlıyor ? HAYIR
    2) Kanunlarca suç ve yasaklanmış herhangi birşeyi satmak, işletmek, açmak, çalıştırmak ve benzeri durumlara aracılık eden kurum, kuruluş, birey ve bireylerde aynı suçu işlemiş sayıldığı CMK maddesinde yazmaktadır.

    Kanunda bu scriptlerin satılması suç sayılmıyor. Suç sayılan scriptin çalıştırdığı ve hizmet verdiği kişi ve kişinin açmış olduğu hali hazırdaki web site oluyor.
    Sizin dediğiniz, o tarz site scriptlerinin yasaklanması ve satılması halinde, suç olması teşkil edecektir. R10.net satışının yasaklanmasını bilmesine rağmen, satışa izin vererek aracılık etmiş olsaydı, r10'da suça ortak olmuş olurdu.
  • 19-03-2017, 01:56:16
    #12
    Psikolojik sorunlarınız var bence hocam.
    Acilen bir psikiyatriste görünseniz iyi olur. Çok enteresan konular ile ilgilisiniz.
    • gosha
    • TahsinCetinkaya
    • DoguNet
    gosha, TahsinCetinkaya, DoguNet ve 5 kişi bunu beğendi.
    8 kişi bunu beğendi.
  • 19-03-2017, 01:58:04
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Psikolojik sorunlarınız var bence hocam.
    Acilen bir psikiyatriste görünseniz iyi olur. Çok enteresan konular ile ilgilisiniz.
    Tavsiyeniz için teşekkürler. Bunu sizden önce düşündüm ve birden fazla psikoterapist'e gittim ki birinden biri yanlış eksik söylemesin diye.

    Netice : Problem yok.

    Sizde gözüktünüz mü?

    Sizin bu konuyla ilgili bir ticaret husununuz var sanırım, iğne batırmış mı oldum?
  • 19-03-2017, 01:58:52
    #14
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Hocam, bende diyorum ki binlerce site var..Birini şikayet etsek neye yarar? Hangisine yetişelim? Bunu şikayet etsek dahi facede de aynı işler dönüyor? Site suçu kabullenmez.Yasalarda siteyi suçlu bulmaz...Çünkü sitenin amacı belli avukatları da vardır.İsterlerse bir mahkekmeye 100 avukat çıkarırlar...Burda, devlet önce bu kişilerin ip tc vs bilgilerini ister bu sitede seve seve verir...

    Burda şikayet edecegin site değil kişi...

    Yapman gerekn şuydu! ben 17 yaşındayım.Bu yaşıma ragmen soyunmamaı ister misin.Bak ben reşit değilim diyecektin O da kabul edecekti.Ve ücreti alıp güle güle deyip diyecektin.Bu parayı geri isteyemez çünkü 17 yaşında reşit olmayan birine ilişki soyunma teklif etmiş olacaktı.Mahkemeye de gidemez.Suçu sabit..

    Sende böyle karaktersiz birinin parasını çatır çatır yiyecek yada bir hayır kurumuna bağışlayacaktın...

    Bu kadar basit
  • 19-03-2017, 02:00:20
    #15
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, bende diyorum ki binlerce site var..Birini şikayet etsek neye yarar? Hangisine yetişelim? Bunu şikayet etsek dahi facede de aynı işler dönüyor? Site suçu kabullenmez.Yasalarda siteyi suçlu bulmaz...Çünkü sitenin amacı belli avukatları da vardır.İsterlerse bir mahkekmeye 100 avukat çıkarırlar...Burda, devlet önce bu kişilerin ip tc vs bilgilerini ister bu sitede seve seve verir...

    Burda şikayet edecegin site değil kişi...

    Yapman gerekn şuydu! ben 17 yaşındayım.Bu yaşıma ragmen soyunmamaı ister misin.Bak ben reşit değilim diyecektin O da kabul edecekti.Ve ücreti alıp güle güle deyip diyecektin.Bu parayı geri isteyemez çünkü 17 yaşında reşit olmayan birine ilişki soyunma teklif etmiş olacaktı.Mahkemeye de gidemez.Suçu sabit..

    Sende böyle karaktersiz birinin parasını çatır çatır yiyecek yada bir hayır kurumuna bağışlayacaktın...

    Bu kadar basit
    Tabi canım, zaten bu vukuatı işleyenlerin coğu işadamı veya evli şahıslar. Böyle haltları girip dolandırıldıktan sonra sesini çıkartamıyorlar büyük ihtimalle ki ifşa olacak korkusu var... Ne âlâ memleket. Biz gördüklerimizi ihbar edelim, duyarsız kalmayalım.
  • 19-03-2017, 02:07:22
    #16
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi canım, zaten bu vukuatı işleyenlerin coğu işadamı veya evli şahıslar. Böyle haltları girip dolandırıldıktan sonra sesini çıkartamıyorlar büyük ihtimalle ki ifşa olacak korkusu var... Ne âlâ memleket. Biz gördüklerimizi ihbar edelim, duyarsız kalmayalım.
    Burdaki insanlar, sizin sokakta gördüğünüz insanlardan daha duyarlı...Çünkü site sahipleri, google'a ihbar etmede birinci

    Ama sen bu tarz konuları takıntı hale getirmişsin.Önceki konularını da biliyor ve okuyorum..Hocam, büyükseniz abim, küçükseniz kardeşim gözüyle bakarak bir doktora görünmenizde yarar var..Çünkü bu tarz konuları takıntı haline getirmişsiniz.
    Ama bu olay siteyle alakalı değil, sitede faaliyet gösteren kişilerle alaklı...Siizn yapmanız gereken size ilişki teklif edenin ekran görüntüsü ve profil linkiyle siteye ihbar etmeniz..Büyütmeyin böyle şeyleri..Biz elimizde kanıt olamadan neyi şikayet edelim.sizin varsa site iletişim bilgileri sitede var zaten...

    Abarttıgınızı siz bilmiyorsunuz ama konuya müdahil olanlar ve konuyu okuyanlar görüyor...Dediğim gibi bir doktora görünmenizde fayda var.Büyüğümseniz abim küçüğümseniz kardeşim niyetiyle halisane söylüyorum..
  • 19-03-2017, 02:08:44
    #17
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burdaki insanlar, sizin sokakta gördüğünüz insanalrdan daha duyarlı...Çünkü site sahipleri, google'a ihbar etmede birinci

    Ama sen bu tarz konuları takıntı hale getirmişsin.Önceki konularını da biliyor ve okuyorum..Hocam, büyükseniz abim, küçükseniz kardeşim gözüyle bakarak bir doktora görünmenizde yarar var..Çünkü bu tarz konuları takıntı haline getirmişsiniz.
    Ama bu olay siteyle alakalı değil, sitede faaliyet gösteren kişilerle alaklı...Siizn yapomanız gereken size ilişki teklif edenin ekran görüntüsü ve profil linkiyle siteye ihbar etmeniz..Büyütmeyin böyle şeyleri..Biz elimizde kanıt olamadan neyi şikayet edelim.sizin varsa site iletişim bilgileri sitede var zaten...

    Abarttıgınızı siz bilmiyorsunuz ama konuya müdahil olanlar ve konuyu okuyanlar görüyor...Dediğim gibi bir doktora görünmenizde fayda var.Büyüğümseniz abim küçüğümseniz kardeşim niyetiyle halisane söylüyorum..
    Kim bilir, belkide hobi'mdir ?

    https://www.r10.net/1072330685-post13.html
  • 19-03-2017, 02:09:31
    #18
    4/NİSÂ-85: Kim iyi bir iste aracilik ederse, ona onun sevabindan bir pay vardir; kim de kotu bir seyde aracilik yaparsa, ona o kotulukten bir hisse vardir. Allah, her seyin karsiligini verir.)

    Bu meselenin iyi birşey olmadığına hepimiz kanaat getiriyoruz ama hala meseleyi sulandırıyoruz. Yani gardaşım fuhuş kötü birşey mi evet..

    Kuranda zina yapmayın etmeyin demiyor zinaya yaklaşmayın diyor.

    Konuyu açan arkadaş kendince karınca misali birşey yapmış ister onay veririrz dediği gibi şikayet ederiz istersek de onay vermeyiz şikayet etmeyiz bu kadar basit. Adam bir konu açmış demediğimiz laf kalmamış adamın ne piskiyatrilik vakalığı kalmışş nede boş işler uzmanı olmadığı.

    Biz bu şekilde davrandıkça memlekette duyarlı vatandaş ta kalmayacak..