4/NİSÂ-85: Kim iyi bir iste aracilik ederse, ona onun sevabindan bir pay vardir; kim de kotu bir seyde aracilik yaparsa, ona o kotulukten bir hisse vardir. Allah, her seyin karsiligini verir.)
Bu meselenin iyi birşey olmadığına hepimiz kanaat getiriyoruz ama hala meseleyi sulandırıyoruz. Yani gardaşım fuhuş kötü birşey mi evet..
Kuranda zina yapmayın etmeyin demiyor zinaya yaklaşmayın diyor.
Konuyu açan arkadaş kendince karınca misali birşey yapmış ister onay veririrz dediği gibi şikayet ederiz istersek de onay vermeyiz şikayet etmeyiz bu kadar basit. Adam bir konu açmış demediğimiz laf kalmamış adamın ne piskiyatrilik vakalığı kalmışş nede boş işler uzmanı olmadığı.
Biz bu şekilde davrandıkça memlekette duyarlı vatandaş ta kalmayacak..