TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burdaki insanlar, sizin sokakta gördüğünüz insanalrdan daha duyarlı...Çünkü site sahipleri, google'a ihbar etmede birinci

Ama sen bu tarz konuları takıntı hale getirmişsin.Önceki konularını da biliyor ve okuyorum..Hocam, büyükseniz abim, küçükseniz kardeşim gözüyle bakarak bir doktora görünmenizde yarar var..Çünkü bu tarz konuları takıntı haline getirmişsiniz.
Ama bu olay siteyle alakalı değil, sitede faaliyet gösteren kişilerle alaklı...Siizn yapomanız gereken size ilişki teklif edenin ekran görüntüsü ve profil linkiyle siteye ihbar etmeniz..Büyütmeyin böyle şeyleri..Biz elimizde kanıt olamadan neyi şikayet edelim.sizin varsa site iletişim bilgileri sitede var zaten...

Abarttıgınızı siz bilmiyorsunuz ama konuya müdahil olanlar ve konuyu okuyanlar görüyor...Dediğim gibi bir doktora görünmenizde fayda var.Büyüğümseniz abim küçüğümseniz kardeşim niyetiyle halisane söylüyorum..
Kim bilir, belkide hobi'mdir ?

https://www.r10.net/1072330685-post13.html