raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne demek istediğinizi anlamadım ?
Ben bu tarz sitelerin forumda döndüğünü ve ticaret olarak kullanıldığını biliyorum.
Sadece T.C. CMK maddesince bunun suç olduğunu söylüyorum.
Her suç sayılan bir durum için vatandaş olarak ihbar hakkımızı kullanmamız zorunlu diyor. Suç olduğunu bilipte ihbar etmez veya şikayet etmezsen sende suç işlersin diyede belirtiyor
Anlamadın anlatayım.
Diyorum ki o kameralı se x sitelerinin scriptleri r10.net de satılıyor.Yine seni ilerde bir zahmetden kurtarmak için yazıyorum.Online bahis kumarda yasak ama yine online kumar bahis scriptleri r10.net de satılıyor.
Kimi kime şikayet ediyorsunuz.
Malın dağıtımı R10 üzerinden yapılıyor diyorum.Bu tarz sitelerin alt yapısı ve genel hizmetleri zaten r10 da satış konusu olarak açılıyor diyorum.R10 da satışı yapılan scripti kullanan siteleri r10 da şikayet etmek tuhaf değil mi ?