• 06-10-2016, 15:27:46
    #1
    uzun süredir r10 da baya bir ilgi gören mobil uygulamacıların reklamlarını konularını sık sık görüyorduk bu durum benide etkilemişti,hatta gerekli bütçeyi

    ayarlamaya bile başlamıştım güzel bir uygulama yaptırmak için ama aradan biraz zaman geçti,şikayet kategorisi bu mobil uygulamacılara yapılan şikayetlerle dolup

    taşıyor,bizde hayretle okuyoruz,mod arkadaslarda bır dedektif gibi çalışıyorlar saolsunlar,bu sıkıntılar nereden kaynaklanıyor merak edıyorum,uygulamacıların

    bilgi ve beceriksizliklerindenmi yoksa müşterilerin bilgi beceriksizliklerindenmi ya da uygulamacıların paragözlülüklerindenmidir bilemedim.çok mu fazla iş alıp

    yetiştiremiyorlar acaba,birde şartlar okadar ağırki bir anlaşmazlıkta veya sorun olduğunda yok iade için iade sürede şukadar ay şukadar zaman yarım sene 1 sene vsvs bu işin aslı nedir sizinde ilginizi çekiyormu
  • 08-11-2016, 17:28:34
    #2
    Para tatlı geliyor o yüzden iş aldıkça alınıyor ama sonrasında ilgi sıfır. Sadece bir kişi gerçekten ilgileniyor ancak onun da şartları çok keskin. Müşterilerin de hataları var tabii
  • 08-11-2016, 17:36:02
    #3
    Sentient adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para tatlı geliyor o yüzden iş aldıkça alınıyor ama sonrasında ilgi sıfır. Sadece bir kişi gerçekten ilgileniyor ancak onun da şartları çok keskin. Müşterilerin de hataları var tabii
    ohalde buna iş alımı demeyelimde,insanların sırtından yatırım toplayıp değerlendirme diyelim daha uygun olur galiba..

    buradaki üyelerin büyük çoğunluğunun amacı para kazanmak elbetteki

    ama bu, forum içindekilerinin sırtından geçinilmesi anlamınada gelmemeli

    bu iş nerelere varacak hayretle gözlemliyorum,aylarca bekleme olayı işi yapanlar için elbetteki çok mantıklı tadından yenmiyor,ama yaptıranlar içinde çok acı verici..
  • 08-11-2016, 18:17:50
    #4
    Müşterinin hataları var kabul ancak bu işe bir kural koymak lazım. Herkes kafasına göre kural koyuyor mağdur oluyor insanlar
  • 08-11-2016, 19:12:29
    #5
    genelde konularda insanlar,alışveriş yapıldığında bazı kurallar yoktu,teslimat sırasında yeni kurallar çıktığını ve kurallara riayet edilmesi gerektiğini belirtiyorlar ohalde müşterilerede kural koyma hakkı doğar fikrimce..
  • 08-11-2016, 19:18:20
    #6
    uzak dur.
  • 08-11-2016, 19:18:51
    #7
    Milletin umutlarını ve zamanlarını çalma hareketi olarak görüyorum bu durumu. Sadece mobil uygulamada değil news kategorisinde de var 1-2 arkadaş isim vermeye gerek yok. Para tatlı geliyor milletin parasını alıyorlar. Eeeee sözünü tutmayıp parasını bir süre gasp edince sana bir yaptırım olmayacak mı? SAÇMALIK
  • 08-11-2016, 19:24:35
    #8
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Bu saçma şeye yönetimin dur demesi lazım. Göz göre göre millet dolandırılıyor işte.
    Millet ekran görüntülerine, satıcıların yalanlarına inanıyor. Fakat ortada onlarca mağduriyet var. Hepsinin yasaklanması şart.
  • 08-11-2016, 20:00:07
    #9
    Forumunda cılkı çıktı. Forum forumdan çıktı şikayet sitesine döndü bu konu yüzünden. Kesinlikle yönetimin bu olaya el atması şart oldu. Ya yönetim kendi şablon içinde kurallar oluşturacak ya da tümden yasaklayacak.