uzun süredir r10 da baya bir ilgi gören mobil uygulamacıların reklamlarını konularını sık sık görüyorduk bu durum benide etkilemişti,hatta gerekli bütçeyi
ayarlamaya bile başlamıştım güzel bir uygulama yaptırmak için ama aradan biraz zaman geçti,şikayet kategorisi bu mobil uygulamacılara yapılan şikayetlerle dolup
taşıyor,bizde hayretle okuyoruz,mod arkadaslarda bır dedektif gibi çalışıyorlar saolsunlar,bu sıkıntılar nereden kaynaklanıyor merak edıyorum,uygulamacıların
bilgi ve beceriksizliklerindenmi yoksa müşterilerin bilgi beceriksizliklerindenmi ya da uygulamacıların paragözlülüklerindenmidir bilemedim.çok mu fazla iş alıp
yetiştiremiyorlar acaba,birde şartlar okadar ağırki bir anlaşmazlıkta veya sorun olduğunda yok iade için iade sürede şukadar ay şukadar zaman yarım sene 1 sene vsvs bu işin aslı nedir sizinde ilginizi çekiyormu
Mobilci şikayetleri
14
●758
- 08-11-2016, 17:36:02ohalde buna iş alımı demeyelimde,insanların sırtından yatırım toplayıp değerlendirme diyelim daha uygun olur galiba..Sentient adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buradaki üyelerin büyük çoğunluğunun amacı para kazanmak elbetteki
ama bu, forum içindekilerinin sırtından geçinilmesi anlamınada gelmemeli
bu iş nerelere varacak hayretle gözlemliyorum,aylarca bekleme olayı işi yapanlar için elbetteki çok mantıklı tadından yenmiyor,ama yaptıranlar içinde çok acı verici.. - 08-11-2016, 19:18:51Milletin umutlarını ve zamanlarını çalma hareketi olarak görüyorum bu durumu. Sadece mobil uygulamada değil news kategorisinde de var 1-2 arkadaş isim vermeye gerek yok. Para tatlı geliyor milletin parasını alıyorlar. Eeeee sözünü tutmayıp parasını bir süre gasp edince sana bir yaptırım olmayacak mı? SAÇMALIK