Para tatlı geliyor o yüzden iş aldıkça alınıyor ama sonrasında ilgi sıfır. Sadece bir kişi gerçekten ilgileniyor ancak onun da şartları çok keskin. Müşterilerin de hataları var tabii
ohalde buna iş alımı demeyelimde,insanların sırtından yatırım toplayıp değerlendirme diyelim daha uygun olur galiba..
buradaki üyelerin büyük çoğunluğunun amacı para kazanmak elbetteki
ama bu, forum içindekilerinin sırtından geçinilmesi anlamınada gelmemeli
bu iş nerelere varacak hayretle gözlemliyorum,aylarca bekleme olayı işi yapanlar için elbetteki çok mantıklı tadından yenmiyor,ama yaptıranlar içinde çok acı verici..