Milletin umutlarını ve zamanlarını çalma hareketi olarak görüyorum bu durumu. Sadece mobil uygulamada değil news kategorisinde de var 1-2 arkadaş isim vermeye gerek yok. Para tatlı geliyor milletin parasını alıyorlar. Eeeee sözünü tutmayıp parasını bir süre gasp edince sana bir yaptırım olmayacak mı? SAÇMALIK