uzun süredir r10 da baya bir ilgi gören mobil uygulamacıların reklamlarını konularını sık sık görüyorduk bu durum benide etkilemişti,hatta gerekli bütçeyi

ayarlamaya bile başlamıştım güzel bir uygulama yaptırmak için ama aradan biraz zaman geçti,şikayet kategorisi bu mobil uygulamacılara yapılan şikayetlerle dolup

taşıyor,bizde hayretle okuyoruz,mod arkadaslarda bır dedektif gibi çalışıyorlar saolsunlar,bu sıkıntılar nereden kaynaklanıyor merak edıyorum,uygulamacıların

bilgi ve beceriksizliklerindenmi yoksa müşterilerin bilgi beceriksizliklerindenmi ya da uygulamacıların paragözlülüklerindenmidir bilemedim.çok mu fazla iş alıp

yetiştiremiyorlar acaba,birde şartlar okadar ağırki bir anlaşmazlıkta veya sorun olduğunda yok iade için iade sürede şukadar ay şukadar zaman yarım sene 1 sene vsvs bu işin aslı nedir sizinde ilginizi çekiyormu