genelde konularda insanlar,alışveriş yapıldığında bazı kurallar yoktu,teslimat sırasında yeni kurallar çıktığını ve kurallara riayet edilmesi gerektiğini belirtiyorlar ohalde müşterilerede kural koyma hakkı doğar fikrimce..