• 13-08-2016, 00:36:58
    #1
    arkadaslar gecen hafta bu telefonu aldım bir arkadasa.telefonun uzunca kocaman bırde bataryası var ıyıymıs sarjıda uzun gıder dıyordum bugun öğrendımkı sarjı 1 saat gıdıyormus hayretler içerisinde kaldım böyle seymı olur yenı 0 telefonun 1 saat sarjımı olur?ilk alındıgında 14 saat sarj edildi

    bu telefondan kullananlar varsa yorumlarınızı rica edıyorum
  • 13-08-2016, 00:47:02
    #2
    Sıfır olup şarjı 1 saat giden üründe sorun vardır, hiç vakit kaybetmeden gidip aldığınız yer ile görüşmenizde fayda var.
  • 13-08-2016, 00:53:05
    #3
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıfır olup şarjı 1 saat giden üründe sorun vardır, hiç vakit kaybetmeden gidip aldığınız yer ile görüşmenizde fayda var.
    işin kötü tarafı telefonu n11 den aldım(
  • 13-08-2016, 00:55:56
    #4
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işin kötü tarafı telefonu n11 den aldım(
    Kişi ile iletişime geçip probleminizi anlatırsanız yardımcı olurlar, olmadı n11 ile görüşürsünüz. Fakat zannetmiyorum ki n11 üzerindeki bir satıcı böyle bir durumdan dolayı negatif geri bildirim puanı almak istemez. Siz bir görüşün yine de. Online satış platformları (benim tecrübem ile en azından) bu konuda baya bir titiz.
  • 13-08-2016, 00:59:38
    #5
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişi ile iletişime geçip probleminizi anlatırsanız yardımcı olurlar, olmadı n11 ile görüşürsünüz. Fakat zannetmiyorum ki n11 üzerindeki bir satıcı böyle bir durumdan dolayı negatif geri bildirim puanı almak istemez. Siz bir görüşün yine de. Online satış platformları (benim tecrübem ile en azından) bu konuda baya bir titiz.
    evet yarın ilk işim önce satıcı ile görüşmek.sonuca ulaşamazsam belirttiğiniz gibi n11 ile görüşeceğim.yorumunuz için çok tesekkur ederim .sonucu gine buradan belirtirim..
  • 13-08-2016, 09:45:11
    #6
    şimdi satıcı ile görüştüm,telefon açılıp içerisine hat takıldıktan sonra hiç birşekilde iade alamam istediğiniz yerede başvurabilirsiniz diyor.önce servise gidecekmişim orada değişim raporu alırsam değişim olurmuş.yeni yeni alınan telefonu servise götürecekmişim,oradada birde 10 gün mü artık kaç günse vsvs her neyse mağdur edileceğim yani..

    birde hediye etiğim insandan o telefonu geri almanın yaşattığı mağduriyeti düşünebiliyormusunuz
  • 13-08-2016, 09:52:18
    #7
    Üyeliği durduruldu
    cayma hakkı süresini geçirmediysen hemen işlemlere başlayıp iade et
    http://www.n11.com/genel/cayma-hakki...ilgileri-65205
    telefon açılmadan,hat takılmadan ürünün sağlam olduğu nasıl anlaşılacakmış

    edit:adam doğru diyormuş

    Satın alınan cep telefonuna sim kart takılması, WiFi ile network bağlantı kurulması halinde cihaz 2. el statüsüne geçmiş olacaktır.İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında "ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması" gerekmektedir.Bu nedenle de sim kart takılan veya WiFi ile bağlantı kurulan ürünler cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.Ayıplı vs. ürün olması halinde mağaza ile irtibata geçilmelidir.Mağaza, teknik servis raporu talep edebilir.
  • 13-08-2016, 10:14:33
    #8
    Panik yapmanıza gerek yok. 30 günü doldurmayan cihazlara tamir işlemi uygulanamaz. Ücret iadesi ya da birebir değişim gelecektir. Korkmanıza gerek yok.
  • 13-08-2016, 10:19:57
    #9
    teşekkür ederim arkadaşlar bugün telefonu servise götüreceğim bakalım ne cıkacak,yetkili servisi aradım kadın muhtemelen batarya sorunudur yenı batarya verılır oda denenır ondan sonra yapılacaklar yapılır dedı..