cayma hakkı süresini geçirmediysen hemen işlemlere başlayıp iade et
http://www.n11.com/genel/cayma-hakki...ilgileri-65205
telefon açılmadan,hat takılmadan ürünün sağlam olduğu nasıl anlaşılacakmış
edit:adam doğru diyormuş
Satın alınan cep telefonuna sim kart takılması, WiFi ile network bağlantı kurulması halinde cihaz 2. el statüsüne geçmiş olacaktır.İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında "ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması" gerekmektedir.Bu nedenle de sim kart takılan veya WiFi ile bağlantı kurulan ürünler cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.Ayıplı vs. ürün olması halinde mağaza ile irtibata geçilmelidir.Mağaza, teknik servis raporu talep edebilir.