AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıfır olup şarjı 1 saat giden üründe sorun vardır, hiç vakit kaybetmeden gidip aldığınız yer ile görüşmenizde fayda var.
işin kötü tarafı telefonu n11 den aldım(