arkadaslar gecen hafta bu telefonu aldım bir arkadasa.telefonun uzunca kocaman bırde bataryası var ıyıymıs sarjıda uzun gıder dıyordum bugun öğrendımkı sarjı 1 saat gıdıyormus hayretler içerisinde kaldım böyle seymı olur yenı 0 telefonun 1 saat sarjımı olur?ilk alındıgında 14 saat sarj edildi
bu telefondan kullananlar varsa yorumlarınızı rica edıyorum