şimdi satıcı ile görüştüm,telefon açılıp içerisine hat takıldıktan sonra hiç birşekilde iade alamam istediğiniz yerede başvurabilirsiniz diyor.önce servise gidecekmişim orada değişim raporu alırsam değişim olurmuş.yeni yeni alınan telefonu servise götürecekmişim,oradada birde 10 gün mü artık kaç günse vsvs her neyse mağdur edileceğim yani..

birde hediye etiğim insandan o telefonu geri almanın yaşattığı mağduriyeti düşünebiliyormusunuz