Selamlar,
Arkadaşlar Bilge Adam'ın "Web ve Grafik Tasarımcı" kursuna yazılmayı düşünüyorum, sizce yararı ne olur? Ne katar bana?
Veya İzmir'de önerdiğiniz başka firma var mı?
Şimdiden teşekkürler.
Web ve Grafik Tasarımcı kursu
10
●579
- 20-05-2016, 16:33:09Benim önerim;
Bu işi gerçekten yapacağım diyorsanız internetten online eğitim cd leri satın alın.
Onları tekrar tekrar izleyin. Daha sonra en büyük sorun "kendinizi geliştirmek" kalıyor.
Bu konuda otoriter yerli, yabancı siteleri takip ettiğinizde ve bol bol pratik yaptığınızda zaten öğreniyorsunuz.
Benim zamanında aldığım ve izlediğim ve öğrendiğim seti tavsiye edebilirim.
http://turkekip.com/
4 seti de almıştım. - 20-05-2016, 17:10:43antijen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSelamlar,dizayncanavar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tavsiyelerinizden dolayı teşekkür ediyorum. (R10+) Online eğitim setlerinde çok çabuk sıkılıyorum, birebir eğitimin daha verimli olacağına inanıyorum. O yüzden araştırma içindeyim, evet Bilgeadam'ın son zamanlarda kötü yorumları çok arttı. - 20-05-2016, 18:27:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bemar Kariyer okuluna gitmede
nereye gidersen git. Yaktılar adamlar beni.
İAkademi var izmirde iyidir. Tavsiye ederim.
http://www.iakademi.com/ - 20-05-2016, 18:33:34Teşekkürler R10+ .)Tasaranadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tamamen inceleyeceğim birazdan, fiyat hakkında bilginiz var mı? R10+inrove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 20-05-2016, 18:40:25hocam inan baya uzun zaman oldu fiyatları falan konuşalı 6 sene önce kadar o yüzden net birşey diyemiyorum. Ama 2000-3000 arası idi. En tuzlusu orası idi ama en iyisi de orası. Bemara 2400 verdim daha kursu almadım 6 yıldırUfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dondurdum bekliyoruz bakalım. Sanırım grafik tasarımda onlara ders verecek düzeyde olduğum için sıkıcı gelecke korkusu var içimde. ama illa da bi sertifika olsun diye yazıldık.
- 20-05-2016, 18:45:43Ahah .)) Teşekkür ederim hocam, Kıbrıs Şehitleri Caddesindeymiş "iakademi" yarın onlarla görüşmeye gideceğim çıkabilirsem. Bir de eğitim süresi 120 saat demişler, 120 saatte eğitim setini harbiden öğretebilecekler mi acaba? .)inrove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nereye gidersen git. Yaktılar adamlar beni.