• 20-05-2016, 15:57:31
    #1
    Selamlar,

    Arkadaşlar Bilge Adam'ın "Web ve Grafik Tasarımcı" kursuna yazılmayı düşünüyorum, sizce yararı ne olur? Ne katar bana?

    Veya İzmir'de önerdiğiniz başka firma var mı?
    Şimdiden teşekkürler.
  • 20-05-2016, 16:29:59
    #2
    Bilge adam kurslarıyla ilgili son zamanlarda okuduğum yorumlar pek iyi değil. İnternette özellikle yabancı sitelerde daha yararlı ve ücretsiz kurslar mevcut. Birazcık ingilizceniz varsa bu işin üstesinden gelirsiniz.
  • 20-05-2016, 16:33:09
    #3
    Benim önerim;
    Bu işi gerçekten yapacağım diyorsanız internetten online eğitim cd leri satın alın.
    Onları tekrar tekrar izleyin. Daha sonra en büyük sorun "kendinizi geliştirmek" kalıyor.
    Bu konuda otoriter yerli, yabancı siteleri takip ettiğinizde ve bol bol pratik yaptığınızda zaten öğreniyorsunuz.

    Benim zamanında aldığım ve izlediğim ve öğrendiğim seti tavsiye edebilirim.
    http://turkekip.com/
    4 seti de almıştım.
  • 20-05-2016, 17:10:43
    #4
    antijen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilge adam kurslarıyla ilgili son zamanlarda okuduğum yorumlar pek iyi değil. İnternette özellikle yabancı sitelerde daha yararlı ve ücretsiz kurslar mevcut. Birazcık ingilizceniz varsa bu işin üstesinden gelirsiniz.
    dizayncanavar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim önerim;
    Bu işi gerçekten yapacağım diyorsanız internetten online eğitim cd leri satın alın.
    Onları tekrar tekrar izleyin. Daha sonra en büyük sorun "kendinizi geliştirmek" kalıyor.
    Bu konuda otoriter yerli, yabancı siteleri takip ettiğinizde ve bol bol pratik yaptığınızda zaten öğreniyorsunuz.

    Benim zamanında aldığım ve izlediğim ve öğrendiğim seti tavsiye edebilirim.
    http://turkekip.com/
    4 seti de almıştım.
    Selamlar,

    Tavsiyelerinizden dolayı teşekkür ediyorum. (R10+) Online eğitim setlerinde çok çabuk sıkılıyorum, birebir eğitimin daha verimli olacağına inanıyorum. O yüzden araştırma içindeyim, evet Bilgeadam'ın son zamanlarda kötü yorumları çok arttı.
  • 20-05-2016, 18:14:31
    #5
    Pm yolladım
  • 20-05-2016, 18:27:00
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bemar Kariyer okuluna gitmede nereye gidersen git. Yaktılar adamlar beni.

    İAkademi var izmirde iyidir. Tavsiye ederim.

    http://www.iakademi.com/
  • 20-05-2016, 18:33:34
    #7
    Tasaranadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm yolladım
    Teşekkürler R10+ .)

    inrove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bemar Kariyer okuluna gitmede nereye gidersen git. Yaktılar adamlar beni.

    İAkademi var izmirde iyidir. Tavsiye ederim.

    http://www.iakademi.com/
    Hocam tamamen inceleyeceğim birazdan, fiyat hakkında bilginiz var mı? R10+
  • 20-05-2016, 18:40:25
    #8
    UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler R10+ .)



    Hocam tamamen inceleyeceğim birazdan, fiyat hakkında bilginiz var mı? R10+
    hocam inan baya uzun zaman oldu fiyatları falan konuşalı 6 sene önce kadar o yüzden net birşey diyemiyorum. Ama 2000-3000 arası idi. En tuzlusu orası idi ama en iyisi de orası. Bemara 2400 verdim daha kursu almadım 6 yıldır dondurdum bekliyoruz bakalım. Sanırım grafik tasarımda onlara ders verecek düzeyde olduğum için sıkıcı gelecke korkusu var içimde. ama illa da bi sertifika olsun diye yazıldık.
  • 20-05-2016, 18:45:43
    #9
    inrove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam inan baya uzun zaman oldu fiyatları falan konuşalı 6 sene önce kadar o yüzden net birşey diyemiyorum. Ama 2000-3000 arası idi. En tuzlusu orası idi ama en iyisi de orası. Bemara 2400 verdim daha kursu almadım 6 yıldır dondurdum bekliyoruz bakalım. Sanırım grafik tasarımda onlara ders verecek düzeyde olduğum için sıkıcı gelecke korkusu var içimde. ama illa da bi sertifika olsun diye yazıldık.
    Ahah .)) Teşekkür ederim hocam, Kıbrıs Şehitleri Caddesindeymiş "iakademi" yarın onlarla görüşmeye gideceğim çıkabilirsem. Bir de eğitim süresi 120 saat demişler, 120 saatte eğitim setini harbiden öğretebilecekler mi acaba? .)