inrove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam inan baya uzun zaman oldu fiyatları falan konuşalı 6 sene önce kadar o yüzden net birşey diyemiyorum. Ama 2000-3000 arası idi. En tuzlusu orası idi ama en iyisi de orası. Bemara 2400 verdim daha kursu almadım 6 yıldır dondurdum bekliyoruz bakalım. Sanırım grafik tasarımda onlara ders verecek düzeyde olduğum için sıkıcı gelecke korkusu var içimde. ama illa da bi sertifika olsun diye yazıldık.
Ahah .)) Teşekkür ederim hocam, Kıbrıs Şehitleri Caddesindeymiş "iakademi" yarın onlarla görüşmeye gideceğim çıkabilirsem. Bir de eğitim süresi 120 saat demişler, 120 saatte eğitim setini harbiden öğretebilecekler mi acaba? .)