Tasaranadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pm yolladım
Teşekkürler R10+ .)

inrove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bemar Kariyer okuluna gitmede nereye gidersen git. Yaktılar adamlar beni.

İAkademi var izmirde iyidir. Tavsiye ederim.

http://www.iakademi.com/
Hocam tamamen inceleyeceğim birazdan, fiyat hakkında bilginiz var mı? R10+