Pm yolladım
Teşekkürler R10+ .)
Bemar Kariyer okuluna gitmede

nereye gidersen git. Yaktılar adamlar beni.
İAkademi var izmirde iyidir. Tavsiye ederim.
http://www.iakademi.com/
Hocam tamamen inceleyeceğim birazdan, fiyat hakkında bilginiz var mı? R10+