• 20-05-2016, 18:56:36
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahah .)) Teşekkür ederim hocam, Kıbrıs Şehitleri Caddesindeymiş "iakademi" yarın onlarla görüşmeye gideceğim çıkabilirsem. Bir de eğitim süresi 120 saat demişler, 120 saatte eğitim setini harbiden öğretebilecekler mi acaba? .)
    onlar herkesin önüne bir tabak koyacak. Kimi kaşıkla alacak, kimi kepçe ile. Yani siz ne kadar istiyorsunuz önemli olan bu.
  • 20-05-2016, 18:59:12
    #11
    inrove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onlar herkesin önüne bir tabak koyacak. Kimi kaşıkla alacak, kimi kepçe ile. Yani siz ne kadar istiyorsunuz önemli olan bu.
    Eğitim süperse, ben kazanla alırım .))