UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahah .)) Teşekkür ederim hocam, Kıbrıs Şehitleri Caddesindeymiş "iakademi" yarın onlarla görüşmeye gideceğim çıkabilirsem. Bir de eğitim süresi 120 saat demişler, 120 saatte eğitim setini harbiden öğretebilecekler mi acaba? .)
onlar herkesin önüne bir tabak koyacak. Kimi kaşıkla alacak, kimi kepçe ile. Yani siz ne kadar istiyorsunuz önemli olan bu.