Teşekkürler R10+ .)
Hocam tamamen inceleyeceğim birazdan, fiyat hakkında bilginiz var mı? R10+
hocam inan baya uzun zaman oldu fiyatları falan konuşalı 6 sene önce kadar o yüzden net birşey diyemiyorum. Ama 2000-3000 arası idi. En tuzlusu orası idi ama en iyisi de orası. Bemara 2400 verdim daha kursu almadım 6 yıldır

dondurdum bekliyoruz bakalım. Sanırım grafik tasarımda onlara ders verecek düzeyde olduğum için sıkıcı gelecke korkusu var içimde. ama illa da bi sertifika olsun diye yazıldık.