telefonumu satmak için sahibindene koydum. bi kişi kimlik fotokopisinin üstüne imzamı atarsam alabilceğini söyledi. bende kabul etmeyip boş bi kağıda benden aldığına dair yazı ve imzamı atarım dedim. bu seferde karşı taraf kabul etmedi.
aynı şeyi bi kullanıcı daha isteyince cevap vermeden önce buraya danışmak istedim. kimlik fotokopisi veriliyormu ikinci el satışlarda? veriliyorsa nereleri çizmek gerekiyor.
ikinci el telefon satmak?
5
●597
- 18-05-2016, 07:59:57
- 18-05-2016, 08:22:08Sonuçta herkes kendini güvene almak için çeşitli yollara başvuruyor. Ancak gerek onun istediği ve gerekse senin yaptığın şey aslında aynı kapıya çıkıyor.
Ancak yine de kimlik fotokopisi göndermenin bir anlamı yok. Zaten kargo göndericisinin üzerindeki bilgiler kimlikteki bilgilerle aynı, senin kimlik örneğin ile hat alabilir , başka işlemler de yapabilir. - 18-05-2016, 09:53:12Almayı düşünen kişiler fotokopinin üstündeki kimlik noyu felan çizeriz diyolar ama yinede aynı kapıya çıkıyor. kendi el yazım + imzamla bi kağıda benden aldığına dair yazı yazalım dedim. sıcak bakmıyorlarVideoevim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2016, 13:40:31Üyeliği durdurulduEvet normal bir şey bu. Bize telefon satanlarada aynısını yapıyoruz biz. Kimliğin ön ve arka yüzünü çekeriz. Not olarak xxxx imeili telefonumu sattım ücretimi aldım diye yazı yazdırıyoruz. isim soyisim telefon imza attırıyoruz
- 19-05-2016, 11:06:27teşekkürler hocam. kimliğin ön yüzü yeterli oluyormu pekitheknightelf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-05-2016, 11:42:16Üyeliği durduruldubiz arkalı önlü çekiyoruz, zaten telefonu satınca eski haline getirilmeyecek şekilde yırtıp atıyoruzmalioztekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle