• 18-05-2016, 07:59:57
    #1
    telefonumu satmak için sahibindene koydum. bi kişi kimlik fotokopisinin üstüne imzamı atarsam alabilceğini söyledi. bende kabul etmeyip boş bi kağıda benden aldığına dair yazı ve imzamı atarım dedim. bu seferde karşı taraf kabul etmedi.

    aynı şeyi bi kullanıcı daha isteyince cevap vermeden önce buraya danışmak istedim. kimlik fotokopisi veriliyormu ikinci el satışlarda? veriliyorsa nereleri çizmek gerekiyor.
  • 18-05-2016, 08:22:08
    #2
    Sonuçta herkes kendini güvene almak için çeşitli yollara başvuruyor. Ancak gerek onun istediği ve gerekse senin yaptığın şey aslında aynı kapıya çıkıyor.

    Ancak yine de kimlik fotokopisi göndermenin bir anlamı yok. Zaten kargo göndericisinin üzerindeki bilgiler kimlikteki bilgilerle aynı, senin kimlik örneğin ile hat alabilir , başka işlemler de yapabilir.
  • 18-05-2016, 09:53:12
    #3
    Videoevim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonuçta herkes kendini güvene almak için çeşitli yollara başvuruyor. Ancak gerek onun istediği ve gerekse senin yaptığın şey aslında aynı kapıya çıkıyor.

    Ancak yine de kimlik fotokopisi göndermenin bir anlamı yok. Zaten kargo göndericisinin üzerindeki bilgiler kimlikteki bilgilerle aynı, senin kimlik örneğin ile hat alabilir , başka işlemler de yapabilir.
    Almayı düşünen kişiler fotokopinin üstündeki kimlik noyu felan çizeriz diyolar ama yinede aynı kapıya çıkıyor. kendi el yazım + imzamla bi kağıda benden aldığına dair yazı yazalım dedim. sıcak bakmıyorlar
  • 18-05-2016, 13:40:31
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Evet normal bir şey bu. Bize telefon satanlarada aynısını yapıyoruz biz. Kimliğin ön ve arka yüzünü çekeriz. Not olarak xxxx imeili telefonumu sattım ücretimi aldım diye yazı yazdırıyoruz. isim soyisim telefon imza attırıyoruz
  • 19-05-2016, 11:06:27
    #5
    theknightelf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet normal bir şey bu. Bize telefon satanlarada aynısını yapıyoruz biz. Kimliğin ön ve arka yüzünü çekeriz. Not olarak xxxx imeili telefonumu sattım ücretimi aldım diye yazı yazdırıyoruz. isim soyisim telefon imza attırıyoruz
    teşekkürler hocam. kimliğin ön yüzü yeterli oluyormu peki
  • 19-05-2016, 11:42:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    malioztekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler hocam. kimliğin ön yüzü yeterli oluyormu peki
    biz arkalı önlü çekiyoruz, zaten telefonu satınca eski haline getirilmeyecek şekilde yırtıp atıyoruz