Evet normal bir şey bu. Bize telefon satanlarada aynısını yapıyoruz biz. Kimliğin ön ve arka yüzünü çekeriz. Not olarak xxxx imeili telefonumu sattım ücretimi aldım diye yazı yazdırıyoruz. isim soyisim telefon imza attırıyoruz
teşekkürler hocam. kimliğin ön yüzü yeterli oluyormu peki