telefonumu satmak için sahibindene koydum. bi kişi kimlik fotokopisinin üstüne imzamı atarsam alabilceğini söyledi. bende kabul etmeyip boş bi kağıda benden aldığına dair yazı ve imzamı atarım dedim. bu seferde karşı taraf kabul etmedi.

aynı şeyi bi kullanıcı daha isteyince cevap vermeden önce buraya danışmak istedim. kimlik fotokopisi veriliyormu ikinci el satışlarda? veriliyorsa nereleri çizmek gerekiyor.