malioztekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler hocam. kimliğin ön yüzü yeterli oluyormu peki
biz arkalı önlü çekiyoruz, zaten telefonu satınca eski haline getirilmeyecek şekilde yırtıp atıyoruz