Videoevim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonuçta herkes kendini güvene almak için çeşitli yollara başvuruyor. Ancak gerek onun istediği ve gerekse senin yaptığın şey aslında aynı kapıya çıkıyor.

Ancak yine de kimlik fotokopisi göndermenin bir anlamı yok. Zaten kargo göndericisinin üzerindeki bilgiler kimlikteki bilgilerle aynı, senin kimlik örneğin ile hat alabilir , başka işlemler de yapabilir.
Almayı düşünen kişiler fotokopinin üstündeki kimlik noyu felan çizeriz diyolar ama yinede aynı kapıya çıkıyor. kendi el yazım + imzamla bi kağıda benden aldığına dair yazı yazalım dedim. sıcak bakmıyorlar