• 22-03-2016, 15:42:53
    #1
    merhaba gecen sene calistigim otele tekrar calismaya geldim iskur muhabbeti felan yaptilar iskurla ilgili bisiler imzaladim ne oldugunu anlamadim dogrusu diploma felan verdim bu konuyla ilgili bilgidi olan beni aydinlatabilir mi + - leri konusunda.

    GT-I9060I cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 22-03-2016, 15:51:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    gördüğün şeyi hocam sen bilmeden biz nerden bilelim hocam
  • 22-03-2016, 15:59:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Keşke okuyup imzalasaydınız.
  • 22-03-2016, 17:23:00
    #4
    xanie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba gecen sene calistigim otele tekrar calismaya geldim iskur muhabbeti felan yaptilar iskurla ilgili bisiler imzaladim ne oldugunu anlamadim dogrusu diploma felan verdim bu konuyla ilgili bilgidi olan beni aydinlatabilir mi + - leri konusunda.

    GT-I9060I cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Bu aralar İŞKUR, işe girenlerin maaşının 1,200 TL'sini ödüyor.

    İş verene teşvik formu nedeniyle. Yani sizin maaşınızın 1,200 TL'sini işkur verecek. İş veren üzerini verecek.

    İşkur a bağlıyken emekli sigorta priminiz yatmıyor, sadece iş yeri kazası için sigorta yapıyorlar. Emekliliği kapsamıyor.

    Bilginiz olsun.
  • 22-03-2016, 17:32:23
    #5
    xanie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba gecen sene calistigim otele tekrar calismaya geldim iskur muhabbeti felan yaptilar iskurla ilgili bisiler imzaladim ne oldugunu anlamadim dogrusu diploma felan verdim bu konuyla ilgili bilgidi olan beni aydinlatabilir mi + - leri konusunda.

    GT-I9060I cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Hocam içiniz rahat olsun sıkıntı yok tamamen işkur teşvikiyle alakalı iş yeriniz işkurdan teşvik alacağı için ilk önce işkura müracat edip sizi oradan alıyormuş gibi düşünün.
  • 22-03-2016, 17:34:59
    #6
    cevaplar icin tesekkurler okuyup imzalasaydin diyen arkadaslar madde felan yaziyor benim anlayacagim dilden degil o yuzden anlamini soruyormus gibi dusunun mesela suan hastaneye gitsem ssk li olaral ucretsiz tedavi olamayacak miyim ? ve en az olarak asgari ucret yansir anladigim kadariyla umarim boyledir tekrardan tesekkurler.

    GT-I9060I cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 22-03-2016, 17:53:09
    #7
    xanie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cevaplar icin tesekkurler okuyup imzalasaydin diyen arkadaslar madde felan yaziyor benim anlayacagim dilden degil o yuzden anlamini soruyormus gibi dusunun mesela suan hastaneye gitsem ssk li olaral ucretsiz tedavi olamayacak miyim ? ve en az olarak asgari ucret yansir anladigim kadariyla umarim boyledir tekrardan tesekkurler.

    GT-I9060I cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Hastanelerden ücretsiz tedavi olabilir, ilaç yazdırabilirsiniz.
    GSS gibi düşünün. Genel sağlık sigortanız oluyor ancak emeklilik için pirim yatmıyor.

    Sözleşmede şunlar vardı sanırım :

    Mesai saatlerine uygun çalışacaksınız,
    üst üste en fazla 2 gün işe gitmezseniz işten çıkışınız yapılıyor,
    işten çıkmak istediğinizde 15 gün önceden şirkete ve işkura yazılı bildirmeniz gerekiyor.


    Sözleşme şu sanırım
    http://www.iskur.gov.tr/portals/0/do...26.07.2013.pdf