merhaba gecen sene calistigim otele tekrar calismaya geldim iskur muhabbeti felan yaptilar iskurla ilgili bisiler imzaladim ne oldugunu anlamadim dogrusu diploma felan verdim bu konuyla ilgili bilgidi olan beni aydinlatabilir mi + - leri konusunda.
GT-I9060I cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam içiniz rahat olsun sıkıntı yok tamamen işkur teşvikiyle alakalı iş yeriniz işkurdan teşvik alacağı için ilk önce işkura müracat edip sizi oradan alıyormuş gibi düşünün.