merhaba gecen sene calistigim otele tekrar calismaya geldim iskur muhabbeti felan yaptilar iskurla ilgili bisiler imzaladim ne oldugunu anlamadim dogrusu diploma felan verdim bu konuyla ilgili bilgidi olan beni aydinlatabilir mi + - leri konusunda.

GT-I9060I cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi