xanie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba gecen sene calistigim otele tekrar calismaya geldim iskur muhabbeti felan yaptilar iskurla ilgili bisiler imzaladim ne oldugunu anlamadim dogrusu diploma felan verdim bu konuyla ilgili bilgidi olan beni aydinlatabilir mi + - leri konusunda.

GT-I9060I cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bu aralar İŞKUR, işe girenlerin maaşının 1,200 TL'sini ödüyor.

İş verene teşvik formu nedeniyle. Yani sizin maaşınızın 1,200 TL'sini işkur verecek. İş veren üzerini verecek.

İşkur a bağlıyken emekli sigorta priminiz yatmıyor, sadece iş yeri kazası için sigorta yapıyorlar. Emekliliği kapsamıyor.

Bilginiz olsun.