xanie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cevaplar icin tesekkurler okuyup imzalasaydin diyen arkadaslar madde felan yaziyor benim anlayacagim dilden degil o yuzden anlamini soruyormus gibi dusunun mesela suan hastaneye gitsem ssk li olaral ucretsiz tedavi olamayacak miyim ? ve en az olarak asgari ucret yansir anladigim kadariyla umarim boyledir tekrardan tesekkurler.

GT-I9060I cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hastanelerden ücretsiz tedavi olabilir, ilaç yazdırabilirsiniz.
GSS gibi düşünün. Genel sağlık sigortanız oluyor ancak emeklilik için pirim yatmıyor.

Sözleşmede şunlar vardı sanırım :

Mesai saatlerine uygun çalışacaksınız,
üst üste en fazla 2 gün işe gitmezseniz işten çıkışınız yapılıyor,
işten çıkmak istediğinizde 15 gün önceden şirkete ve işkura yazılı bildirmeniz gerekiyor.


Sözleşme şu sanırım
http://www.iskur.gov.tr/portals/0/do...26.07.2013.pdf