• 13-12-2015, 19:59:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar ; Geçen sene yapıp 17 kilo verdiğim bir diyet var, tabi diyeti bırakınca kiloyu geri aldık. Tekrar Hocamız Ali Sezene teslim olduk.

    Ali Hocamıza gidiyoruz, Akupunktur seansına giriyoruz, sonra kulağımıza 3-4 iğne takıp ,diyet listemizi verip gönderiyor bizi..

    Şu an yaptığım 1.hafta diyetini Anlatıyorum ;

    Sabah - Elma ,portakal,muz ya da havuç
    Öğlen - Elma, Portakal,kestane,ya da muz
    Akşam - Meyveler aynı, ek olarak Mısır yiyebiliyorsunuz.

    2.Haftada - sabah , öğlen aynı, akşamları yağsız,tuzsuz,etsiz,salçasız baharatsız sebze yemeği olacak.

    3.Hafta , 2.haftayla aynı olacak sadece haftada 1 gün 200 gram ızgarada tavuk göğüs olacak.

    4.hafta 3.haftayla aynı olacak sadece haftada 1 gün 200 gram yağsız kırmızı et olacak.

    Ekmek Tamamen yasak. Çay Şekersiz içiliyor. Soda ,çay ve Su hariç tüm içecekler yasak. Sakız çiğnemek yasak.

    Bunların yanı sıra 2 saatte 1 şişe soda içmek mecburi.

    Sizce bu diyete devam etmelimiyim ? Diyet sağlıksız görünebilir ancak iğnelerle vücut korunduğu için sağlık açısından bir problemi yok. Çok hızlı kilo vermeyi vaad etmesi dolayısı ile yapmaya başladım ancak iyice bunaldım ve psikolojik olarak çöktüm diyebilirim.

    Tavsiyeleriniz,önerileriniz nelerdir ?
  • 13-12-2015, 20:03:00
    #2
    hocam sürekli olarak limonlu su iç baya kilo verirsin.
  • 13-12-2015, 20:27:12
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kısaca az yiyecen, öz yiyecen. yani herşeyden az az. yok ben şundan hiç yemiyim kilo alırım dersen hasta olursun mesela hiç et yemezsen 1-2 seneye kalmaz b12 eksikliği oluşur. sonra her ay b12 ignesi yersin.

    ama! bu tamamen genetik! kim ne derse desin. aileden geliyor. ben o kadar yiyorum, yiyorum yine çöp gibiyim. gece yemek yemeyin kilo alırsınız diyorlar kaç senedir kilo felan yok.
  • 13-12-2015, 20:28:23
    #4
    Hocam bu kadar zorluğa gireceğine spor yapıp (kardiyo değil) ağırlık vari çalışarak yaptığın kaslar ile yattığın yerden kilo vermek istemez misin?

    Hızlı olsun diye;

    Veya sabah kardiyo, akşam da ağırlık çalışabilirsin. Spor salonu şart değil, ev ortamlarında ağırlık setleri, bech sehpası vs. araç ve gereçler ile yağları eritebilir, kasa çevirebilirsin. 6 kilo kas senede 20 kg zayıflatır. (Sabit, karbonhidratı aşmadan) Tabii kas hemen oluşan bir şey değil. Bunu da göz önünde bulundurman gerekiyor.

    Kısacası aç kalmak oldukça saçma bir şey. Öncelikle yağ oranını ölçerek işe başlayabilirsin. Birçok sitede boyun-kalça-bel-kilo-boy gibi ölçümler ile ortalama yağ oranı bulunabilir.

    Ayrıca kas oluşumu sadece vücutta fit görünmek değil, sağlık içinde oldukça mükemmeldir. Buna göre kiloda ideallikten ziyade yağ oranları belirgin bir hal alır.

    Not: kas kütlesi için protein şarttır. Karbonhidrat dan kısmak esastır.

    @selcukg;
  • 13-12-2015, 22:55:15
    #5
    gereksiz diyet , boÅŸ yere para harcamana gerek yok iÄŸne filan

    git bir diyetisyene yada sağlıklı beslenmeye çalış diyet listesine örnek al ve haftada 1 kg sağlıklı olan ayda 4 kgye 3-4 ayda 15 kg vererek sağlıklı bir vücut olursun tabi bunun yanında yürüyüş , koşuda iyi olur yağları eritmek içinde çalıştırman lazım

    kilo vermek kolay kaslardan vermemen lazım bir bakmışın 10 kg vermisin ama kalçan hala büyük yada göbegin hala yağlı
  • 13-12-2015, 23:11:04
    #6
    Arpanın ölümü attan olsun.... Diyet neymiş ule ?


    https://www.youtube.com/watch?v=dHz6lAGZ26k
  • 14-12-2015, 06:51:29
    #7
    selcukg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar ; Geçen sene yapıp 17 kilo verdiğim bir diyet var, tabi diyeti bırakınca kiloyu geri aldık. Tekrar Hocamız Ali Sezene teslim olduk.

    Ali Hocamıza gidiyoruz, Akupunktur seansına giriyoruz, sonra kulağımıza 3-4 iğne takıp ,diyet listemizi verip gönderiyor bizi..

    Şu an yaptığım 1.hafta diyetini Anlatıyorum ;

    Sabah - Elma ,portakal,muz ya da havuç
    Öğlen - Elma, Portakal,kestane,ya da muz
    Akşam - Meyveler aynı, ek olarak Mısır yiyebiliyorsunuz.

    2.Haftada - sabah , öğlen aynı, akşamları yağsız,tuzsuz,etsiz,salçasız baharatsız sebze yemeği olacak.

    3.Hafta , 2.haftayla aynı olacak sadece haftada 1 gün 200 gram ızgarada tavuk göğüs olacak.

    4.hafta 3.haftayla aynı olacak sadece haftada 1 gün 200 gram yağsız kırmızı et olacak.

    Ekmek Tamamen yasak. Çay Şekersiz içiliyor. Soda ,çay ve Su hariç tüm içecekler yasak. Sakız çiğnemek yasak.

    Bunların yanı sıra 2 saatte 1 şişe soda içmek mecburi.

    Sizce bu diyete devam etmelimiyim ? Diyet sağlıksız görünebilir ancak iğnelerle vücut korunduğu için sağlık açısından bir problemi yok. Çok hızlı kilo vermeyi vaad etmesi dolayısı ile yapmaya başladım ancak iyice bunaldım ve psikolojik olarak çöktüm diyebilirim.

    Tavsiyeleriniz,önerileriniz nelerdir ?

    bence bir doktara danış sağlik riske edilmez.