Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
kısaca az yiyecen, öz yiyecen. yani herşeyden az az. yok ben şundan hiç yemiyim kilo alırım dersen hasta olursun mesela hiç et yemezsen 1-2 seneye kalmaz b12 eksikliği oluşur. sonra her ay b12 ignesi yersin.
ama! bu tamamen genetik! kim ne derse desin. aileden geliyor. ben o kadar yiyorum, yiyorum yine çöp gibiyim. gece yemek yemeyin kilo alırsınız diyorlar kaç senedir kilo felan yok.