• 24-11-2015, 14:04:14
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sevgimix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dolar düşüktü eskiden. şimdi 3 lere kadar fırladı. Kâr mı zarar mı

    güncel olarak ; 1usd : 2,87
    AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deneyin hovam, hatta size zahmet olacak ama gelirse konu altından bizide bilgilendirir misin alıntı yaparak
    tabi tabi hocam.. Sipariş vereceğim takribi 3 haftada sonuçlanır.. Duruma göre sonuçlarını olumlu / olumsuz aktarırım burada..
  • 24-11-2015, 14:09:28
    #20
    firebase adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben sürekli alıp satmayı planlıyorum

    D5803 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    sürekli alıp satamazsın mümümkün değil bir tane getirebilirsin 1 taneninde vergisini ödersin alırsın yanlzı iş ticarete girdiğinde size gümrük samsung ile anlaşmanızı isteyecek samsungda sizinle anlaşma yapmıyacağına göre zor yada gayri resmi yollardan sokacaksın oda 3-5 500 - 1000 adet için değil çok yüksek miktarlarda alman lazım oda büyük bir risk
  • 24-11-2015, 14:11:05
    #21
    Üyeliği durduruldu
    alisbilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sürekli alıp satamazsın mümümkün değil bir tane getirebilirsin 1 taneninde vergisini ödersin alırsın yanlzı iş ticarete girdiğinde size gümrük samsung ile anlaşmanızı isteyecek samsungda sizinle anlaşma yapmıyacağına göre zor yada gayri resmi yollardan sokacaksın oda 3-5 500 - 1000 adet için değil çok yüksek miktarlarda alman lazım oda büyük bir risk
    Ya hocam ayda 6 7 getirebilsem yeterli olur şu aşamada bi sermaye artırımı amaçlı yapılan bir iş gibi düşünün

    D5803 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 24-11-2015, 14:15:40
    #22
    firebase adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya hocam ayda 6 7 getirebilsem yeterli olur şu aşamada bi sermaye artırımı amaçlı yapılan bir iş gibi düşünün

    D5803 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    gümrüklerde 1 tane izin var oda kişisel kullanım için ispat edeceksin 6-7 tane için sokman mükün değil heleki şimdi gümrükler çok sıkı emin ol bizim 5 dolar kabloyoyu bile gümrüge sokuyolar tek tek paketleri inceliyolar şuan için
  • 24-11-2015, 14:31:04
    #23
    Üyeliği durduruldu
    alisbilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gümrüklerde 1 tane izin var oda kişisel kullanım için ispat edeceksin 6-7 tane için sokman mükün değil heleki şimdi gümrükler çok sıkı emin ol bizim 5 dolar kabloyoyu bile gümrüge sokuyolar tek tek paketleri inceliyolar şuan için
    bi deneyelim bakalım ne olacak hocam... Hayırlısı artık..Peki ya yurtdışındaki akrabam bana yollasa ? sorun olurmu acaba hocam ? hediye mahiyetinde ?
  • 24-11-2015, 15:47:46
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Telefonlar buyük ihtimal replikadır belirteyim
  • 24-11-2015, 15:54:01
    #25
    firebase adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi deneyelim bakalım ne olacak hocam... Hayırlısı artık..Peki ya yurtdışındaki akrabam bana yollasa ? sorun olurmu acaba hocam ? hediye mahiyetinde ?
    farkeden bişi yokki mantık şu 1 adet kulanım + sı ticarettir bunu gümrükteki herkez bilir parana yazık olur uğraşma hiç anca ayda 1 tane farklı isimlerde olursa olur
  • 24-11-2015, 16:09:56
    #26
    Satıcı daha önceden Türkiye'ye cep telefonu satışı gerçekleştirmiş mi, ilk onu bir araştırın. Eğer olumlu puanlamalara denk gelirseniz, 1 seferliğine sipariş verip ulaşmasını bekleyin. Daha önceden bu şekilde cihaz alımı gerçekleştirmiştim, Türkiye'den alışveriş yapıpta puan veren kişilerin olması önemli.
  • 25-11-2015, 11:59:02
    #27
    http://tr.aliexpress.com/store/feedb...re/709663.html surayabakarmisin iz denenebilirmi