dhl, fedex bunla sakın getirtmeyin. direkt gümrüğe takılacak.
çünkü bu firmalar ürünün faturası+kargo faturası olarak toplamda oluşan faturayı gümrüğe sunuyorlar.
telefonun dışarıdan alımı yasak. birden fazla çekmek de dertli olur. iyi bir gümrükçü ile anlaş. vergisini öde öyle sat derim.
evdeki hesap çarşıya uymaz. öyle 5 - 7 tane getireyim dersen kafan ağrır. astarı kendinden pahalı diye bir laf var.
telefonu 150 dolara aldın diyelim. kargo ile 200 dolar oldu.
vergi hesaplayalım.
200 doların %20 si 40 dolar eder. bu gümrük vergin. kdv eklenmez bu ürüne. ama gümrükte bir gün uğraşırsın.
bir telefon 240 dolara gelecek.
aliexpress e de güvenme derim.
Ali Express ten telefon alımı?
31
●1.936
- 25-11-2015, 14:44:23Üyeliği durdurulduBenim bildiğim kadarıyla
Türkiye satış fiyatı 450 tl olan steel series siberia v2 kulaklık aldım
Aliexpressten
Adam 10$ olarak yollamıştı giftte yazdı gümrüğe takılmadı
40 50 dolara almıştım sanırım normalde. sorduğumda gümrüğe takılmaması için 10 $ yaptım demişti. Bilmiyorum telefonlarda ne olur ? - 25-11-2015, 15:17:11Denenebilir, singapore post yada china post air mail ile kargo yapmasını isteyin. Büyük ihtimal kargoyu 2 parça halinde gönderecektir.Özgür adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle