• 25-11-2015, 12:15:37
    #28
    dhl, fedex bunla sakın getirtmeyin. direkt gümrüğe takılacak.

    çünkü bu firmalar ürünün faturası+kargo faturası olarak toplamda oluşan faturayı gümrüğe sunuyorlar.

    telefonun dışarıdan alımı yasak. birden fazla çekmek de dertli olur. iyi bir gümrükçü ile anlaş. vergisini öde öyle sat derim.

    evdeki hesap çarşıya uymaz. öyle 5 - 7 tane getireyim dersen kafan ağrır. astarı kendinden pahalı diye bir laf var.

    telefonu 150 dolara aldın diyelim. kargo ile 200 dolar oldu.

    vergi hesaplayalım.
    200 doların %20 si 40 dolar eder. bu gümrük vergin. kdv eklenmez bu ürüne. ama gümrükte bir gün uğraşırsın.
    bir telefon 240 dolara gelecek.

    aliexpress e de güvenme derim.
  • 25-11-2015, 14:44:23
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Benim bildiğim kadarıyla

    Türkiye satış fiyatı 450 tl olan steel series siberia v2 kulaklık aldım
    Aliexpressten
    Adam 10$ olarak yollamıştı giftte yazdı gümrüğe takılmadı
    40 50 dolara almıştım sanırım normalde. sorduğumda gümrüğe takılmaması için 10 $ yaptım demişti. Bilmiyorum telefonlarda ne olur ?
  • 25-11-2015, 15:17:11
    #30
    Özgür adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://tr.aliexpress.com/store/feedb...re/709663.html surayabakarmisin iz denenebilirmi
    Denenebilir, singapore post yada china post air mail ile kargo yapmasını isteyin. Büyük ihtimal kargoyu 2 parça halinde gönderecektir.
  • 25-11-2015, 18:37:11
    #31
    Iphone kapalı kutu kargoyla getirtenler var. Lakin olaya ekmek mantığıyla baktıkları için siteyi ve alışveriş detaylarını paylaşmıyorlar. Bi arada şöyle bir site vardı...
  • 26-11-2015, 23:09:33
    #32
    anna diye bir satıcı var yolladığı tüm kargolar patır patır gümrükten geçiyor. Şarj cihazını kutusunu falan da başka kargoyla gönderiyor. Imeisini de siz yolluyorsunuz kendisi ayarlıyor