• 24-11-2015, 13:26:15
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O cihaz sahtedir büyük ihtimalle dostum, fabrikaya gidip alsan yine 500 TL'ye vermezler Note 5'i.. Ki gerçekten orjinal ise vergi ödeyerek bile almaya değer. 1'e alırsın 2'ye satarsın
    Fiyatı 500 tl değil hocam tr fiyatından 500 tl uygun

    D5803 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 24-11-2015, 13:30:31
    #11
    firebase adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatı 500 tl değil hocam tr fiyatından 500 tl uygun

    D5803 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Pardon hocam yanlış anlamışım cümlenizi, başım ağrıyor düzgün okuyamadım en başta
  • 24-11-2015, 13:31:15
    #12
    Üyeliği durduruldu
    AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pardon hocam yanlış anlamışım cümlenizi, başım ağrıyor düzgün okuyamadım en başta
    Doğrudur hocam olur arada öyle [emoji4]

    D5803 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 24-11-2015, 13:33:34
    #13
    ben satıcılarla konuştum hdd kutusunda yollayalım dediler. güvenemedim. x-rayde takılır diye düşündüm. hdd kutusunda telefonu koyup hdd gibi yollucaklar +gift diyecekler. yapanlar var hiçte bişi olmuyor :=) eğer telefon siparişi verirseniz gümrükten geçmesse ülkesine geri yollanıyor. iadeyle uğraşıyorsunuz. bu şekilde suç olur mu bilmem. yardımcı olabildiysem ne mutlu
  • 24-11-2015, 13:35:20
    #14
    Sevgimix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben satıcılarla konuştum hdd kutusunda yollayalım dediler. güvenemedim. x-rayde takılır diye düşündüm. hdd kutusunda telefonu koyup hdd gibi yollucaklar +gift diyecekler. yapanlar var hiçte bişi olmuyor :=) eğer telefon siparişi verirseniz gümrükten geçmesse ülkesine geri yollanıyor. iadeyle uğraşıyorsunuz. bu şekilde suç olur mu bilmem. yardımcı olabildiysem ne mutlu
    Risk almayı seven bir arkadaş düşük fiyatlı bir telefon ile deneyebilir aslında
  • 24-11-2015, 13:39:15
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Sevgimix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben satıcılarla konuştum hdd kutusunda yollayalım dediler. güvenemedim. x-rayde takılır diye düşündüm. hdd kutusunda telefonu koyup hdd gibi yollucaklar +gift diyecekler. yapanlar var hiçte bişi olmuyor :=) eğer telefon siparişi verirseniz gümrükten geçmesse ülkesine geri yollanıyor. iadeyle uğraşıyorsunuz. bu şekilde suç olur mu bilmem. yardımcı olabildiysem ne mutlu
    Bilgilendirmeniz için teşekkür ederim hocam. Gift olayı benimde aklıma gelmişti... Fakat hangi satıcı yapar onu aramak bulmak lazım 120 dolara felan htc modelleri var deneyeceğim artık sonucunu gelirse paylaşacağım web sektörünün suyu çıktı telefonu açmayı planlıyorum ucuza ürün alabilirsem yurt dışından.. Ayrıca suç konusuna gelince 3 sene önce ebaydan aldım geldi ürün savcılık dedi ne ayaksın sen arkası var mı vs vs ama o zamanlar çin malı replika ürün satanlar çok fazlaydı şimdi nasıl olur bilmiyorum

    D5803 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:39:15 -->-> Daha önceki mesaj 14:38:09 --

    AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Risk almayı seven bir arkadaş düşük fiyatlı bir telefon ile deneyebilir aslında
    Evet hocam düşük fiyatlı htc modellerinden sipariş verip deneyeceğim zaten olmazsa iadeyle uğraşırım en fazla diye düşünüyorum

    D5803 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 24-11-2015, 13:41:01
    #16
    firebase adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgilendirmeniz için teşekkür ederim hocam. Gift olayı benimde aklıma gelmişti... Fakat hangi satıcı yapar onu aramak bulmak lazım 120 dolara felan htc modelleri var deneyeceğim artık sonucunu gelirse paylaşacağım web sektörünün suyu çıktı telefonu açmayı planlıyorum ucuza ürün alabilirsem yurt dışından.. Ayrıca suç konusuna gelince 3 sene önce ebaydan aldım geldi ürün savcılık dedi ne ayaksın sen arkası var mı vs vs ama o zamanlar çin malı replika ürün satanlar çok fazlaydı şimdi nasıl olur bilmiyorum

    D5803 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:39:15 -->-> Daha önceki mesaj 14:38:09 --


    Evet hocam düşük fiyatlı htc modellerinden sipariş verip deneyeceğim zaten olmazsa iadeyle uğraşırım en fazla diye düşünüyorum

    D5803 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    dolar düşüktü eskiden. şimdi 3 lere kadar fırladı. Kâr mı zarar mı

    güncel olarak ; 1usd : 2,87
  • 24-11-2015, 13:42:11
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Sevgimix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dolar düşüktü eskiden. şimdi 3 lere kadar fırladı. Kâr mı zarar mı

    güncel olarak ; 1usd : 2,87
    yani hocam htc m7 300 400 arası gibi bir rakama geliyor sıfırı unlock olarak... Kargo da free shiping
  • 24-11-2015, 13:58:39
    #18
    firebase adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgilendirmeniz için teşekkür ederim hocam. Gift olayı benimde aklıma gelmişti... Fakat hangi satıcı yapar onu aramak bulmak lazım 120 dolara felan htc modelleri var deneyeceğim artık sonucunu gelirse paylaşacağım web sektörünün suyu çıktı telefonu açmayı planlıyorum ucuza ürün alabilirsem yurt dışından.. Ayrıca suç konusuna gelince 3 sene önce ebaydan aldım geldi ürün savcılık dedi ne ayaksın sen arkası var mı vs vs ama o zamanlar çin malı replika ürün satanlar çok fazlaydı şimdi nasıl olur bilmiyorum

    D5803 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:39:15 -->-> Daha önceki mesaj 14:38:09 --


    Evet hocam düşük fiyatlı htc modellerinden sipariş verip deneyeceğim zaten olmazsa iadeyle uğraşırım en fazla diye düşünüyorum

    D5803 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Deneyin hovam, hatta size zahmet olacak ama gelirse konu altından bizide bilgilendirir misin alıntı yaparak