gümrüklerde 1 tane izin var oda kişisel kullanım için ispat edeceksin 6-7 tane için sokman mükün değil heleki şimdi gümrükler çok sıkı emin ol bizim 5 dolar kabloyoyu bile gümrüge sokuyolar tek tek paketleri inceliyolar şuan için
bi deneyelim bakalım ne olacak hocam... Hayırlısı artık..Peki ya yurtdışındaki akrabam bana yollasa ? sorun olurmu acaba hocam ? hediye mahiyetinde ?